Var det du???

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Var det du?

Kode motorvägsmotet påfart mot kungälv ca 14:50
Jag körde en MB sprinter 210 (2010a) VIT
Du: Sporthoj av modernare typ, blinkers i bakspeglarna
Jag gav dig rejält med utrymme för omkörning på påfarten :krama Det lät gött när du drog förbi! :rofl
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Någon med vit hjälm ock svart skinställ med en luvtröja under på en röd Multistrada fräsandes över/i Älvsborsbron/Lundbytunneln, strax innan 20.00, var det du?

Jag försökte hänga på så gott jag kunde men får skylla på att du har 550cc mer än mig :brinnerup
 
Last edited:

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Vem var du på en orange trike e6:an norrgående i höjd med Ljungskile som inte tålde att bli omkörd av en symaskin? :D
 

Konrad Haifa

Guest
Vem var du som körde om mig ut ur Tingstadtunneln i södergående riktning igår söndag? Jag låg bakom några bilar i högerfilen på min grön-vit-blåa Kawa, som vanligt gick det i 20 km/h i den filen fast att det var skyltat 70 i infarten till tunneln, och du kom med luvtröja på en nyare sporthoj (svart/vit?) som jag inte hann se vilken modell det var, för det gick mycket fortare i din fil. Du hejade just efter att du passerat men jag fick nog aldrig upp kardan i tid eller inte alls egentligen. Synd att du inte skulle samma väg som jag, E20, då kunde vi rejsat lite :tummenupp
Så jag hejar nu, :hej!
 

Strafer

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 660 SMC -04
Vem var du på en kolsvart r1 med röda lampor fram och dubbla akrapovic burkar bak som rulla upp för eklandagatan i lördags eftermiddag/kväll?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Två KTM med varsin svart KTM-jacka på Dag Hammarsköldsleden i lördags. Ngn här.. ?
Körde om er på min Superduke...
 

Konrad Haifa

Guest
Det var inte "Igår lördag?" du menade eller?
Vet att jag körde om nån i tunneln med min BMW S1000RR, svart hoodie, vit/svart hjälm och vinkade med vänsterhanden typ...:dummer

Ja jag menar lördag! Så skrev jag söndag..... Ja det måste ha varit du då! Jag hade min pojk där bak. Jag skjutsade honom till Badpalatset i Lerum. Sen blev det Lerum-Olofstorp tillbaka, den vägen är ju rätt go.
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Vem var det som gick omkull i Kungssten strax efter 16.00? Hoppas det gick bra, såg ut som däcket släppte.
 

Ollvid

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2012
Ort
På sadeln
Hoj
Honda Hornet 600 2001
KTM 690 SMC(R?), Pimpstarlife-tröja med dubbelradslogon på ryggen.
Du åkte ur rondellen i Kungsstens busstation i eftermiddags (strax innan 4)
Du?
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Edit: Tog bort inlägg, för det var i fel forum. :)
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Två stuntare på Biltema i Gävles parkering igårkväll, 20/9 ca kl 22-23. Ashärligt ljud, och bra bakgrundsljud när jag stod och försökte fotografera nya rondellen vid Rusta. Försökte smyga mig närmare och fota er, men blev ingen bra bild på så långt håll. :) Tror att en av er kom från Hedesunda och åkte förbi mig i rondellen.

Detta är Göteborgs-forumet:)
 

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Var det dig jag mötte på landsvägen mellan Mölnlycke och Landvetter, igår nyårsafton? Var ute och luftade min TRX 850....Gott Nytt År alla motorcykeltokar:)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top