Var det du???

Vilka är dom som jag sett flera ggr i Lindome/Mölndal/Hällingsjö osv trakten?

En blå BMW S1000RR och en typ Kawa ER6a? Någon av er övningskör?

Såg er senast idag (Måndags) vid Hällesåker

aaah! Då måste du lagt märke till en svart gsxr 1000k5 å en honda cbr 1000 08 med vita kinakåpor igår vid hällesåker?

Du har en KTM 660/640/625 och brukar puttra runt Mariaplan i en Superretards-hoodie.
Vem är du? =)

Nu ska jag köra en sväng med min svarta DR med yoshipipa. Så ser ni någon lång knutte med Shoei XR-1100 Glacier hjälm med spegelvisir, i allväderställ med beigea byxor och svart/grön jacka så är det jag, så slipper ni fråga sen...
Men säg gärna till om ni har sett mig! :)

Edit.... Jag hoppas ingen såg mig......
DSC_1300.jpg

Last edited:
Svart Yamaha (tror jag, FZ8?) med svart allväder ställ, jag och polaren körde efter dig nu ikväll på Alingsåsvägen/190an mellan Ale och Gråbo, du? Gött tempo förresten :tummenupp

tigerrandig KTM 625/660? på torslanda vägen, det va jag som körde den silvriga lexus suven som du lekte med lite :yoparty Dit bakljus funkar inte,men dom coola blåa lågorna ur avgasrören hjälpte :tungan

tigerrandig KTM 625/660? på torslanda vägen, det va jag som körde den silvriga lexus suven som du lekte med lite :yoparty Dit bakljus funkar inte,men dom coola blåa lågorna ur avgasrören hjälpte :tungan

Kan det varit en regnbågsrandig päls, fast en husa kanske? Isf vet jag vems den hojen är...

Vem är det som kör som ett svin med en orange KTM i Partille på gångbanor och 30-vägar? Vänligen avbryt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman