Var det du???

Jenzino(?) körde förbi centralen igår runt halv 6. Haha stod en hel del vid övergångsstället, alla kollade efter dig, såg rätt skoj ut.

Vem var det som vurpade på 45an idag mellan bohus och nödinge på en r1a?

Hur gick det? hojen var ju helt skrot. :-(

2st motarder, KTM 690 el. 540? Vet inte riktigt, lite äldre KTM Motard var det iaf, ni låg bredvid varandra på E6an mot Oslo, runt 12:30 idag hade ni åkt förbi Kungälv iaf.

En svart BMW 3-serie med Pimpstarlogga körde om min fräsiga hyr-mini cooper på E6an i måndags typ vid varberg vid 8.30-tiden. Borde vara nån här?

Ktm 690 smc, vit. Röd tuppkam, kom ikapp dig vid rödljusena efter eriksbergsmotet körde leden mot stan. Gött ljud i tingstadstunneln. :tummenupp

Ktm 690 smc, vit. Röd tuppkam, kom ikapp dig vid rödljusena efter eriksbergsmotet körde leden mot stan. Gött ljud i tingstadstunneln. :tummenupp

:hej
Det va jag!
Alltid kul att leka/åka med någon, även om det är påväg till jobbet

1 § Bakhjul är ett måste vid varje tillfälle som ges när man kör motard :fakta :D

:hej
Det va jag!
Alltid kul att leka/åka med någon, även om det är påväg till jobbet

1 § Bakhjul är ett måste vid varje tillfälle som ges när man kör motard :fakta :D

Ja det var trevligt, jag var så klart också på väg till jobbet... Man kommer fram med ett litet leende på läpparna när man fått busa lite på morgonen, gillar när de är hyffsat fritt i tunneln. hehe

Vem var det som körde S10 med 2 crossar på flaket 12/10 vid Stora Holm, ni kom ut på vägen från motsatta sidan om crossbanan.

Går det att åka på den sidan?

Mvh Ulf på Husan med övningsköraren.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma