Var det du???

Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni? :va

Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget. :D

Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni? :va

Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget. :D

Hämtade upp 525an till GBG först i förrgår så den har inte rullat i stan tidigare. Så de skyldiga är jag och en polare(med vit integral) som precis köpt sig sig en smc :)

E odio snabb eller?

Mötte dom som hastigast inne i stan med... heller inte sett innan..

Ah, gött! :tummenupp Jag stod nästan vid skanstorget och njöt av skönsången och vinkade som en tok. :yoparty

Tar åt mig hela äran för skönsången då smcn med originalpipan låter som en symaskin :D. Hade vinkat tillbaka om jag sett dig, haha :tummenupp
Se till att skriva upp dig för söndagskörningen förresten!!

Nys
Supermotard utan för eklundbil på ringön vända och åkte in i gen till stan på bakhjulet
Snyggt som fan:)
Kom tbx och gjorde samma sak
Snyggt som fan:Bugar

Last edited:
Kille med vit Ducce som stod och pissa några km söder om Lilla Edet. Var det du? :tungan

Vem var det som körde ner för avenyn flera gånger med jeans urklippta för att visa dina skinkor?
:brynad

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...