Var det du???

Ett stycke orange KTM motard och ett stycke röd-vit Husqvarna motard ute i typ Mölndal. Jag körde från CEC i min somalia-pickis och skulle över till IKEA och skiten som ligger där ute.

Var det ni?

En VTR 1000 Röd i mkt bra skick som låg o slappa framför mig förbi Frölunda idag vid 12:00:mad: Fri väg när det kommer en BMW skall det va:D

Jepp, stämmer bra! Tyckte jag så en Can Am! Udda men lite snygga saker det där! Inte alla som tar hojen till rullskidträningen haha!

Haha nej den är speciell (: men det var ju relativt skönt väder på eftermiddagen så varför inte!

Hur gick tävlingen?

wow mycket hojar ute idag..
en sån där orange förbi liseberg vid 7-snåret i mjukisbrallor o du svängde av vid lackarebäck.
2-3 stycken vfr genom centrala kungsbacka vid 12-snåret..

En Honda Repsol 1000rr 08- och en Kawasaki z750s ? Ute vid röda sten igår kväll runt 22 snåret ? sittandes på ett stängt glasscafe =P

ett gäng på ca 10(?) hojar vid fyrklövern idag vid 17:30.

Alla hade reflexvästar så jag tvivlar eg på att det var folk härifrån.

Jag körde bredvid/framför en sjuuukt porrig vit R6a (?) (hade fullt upp med att torka bort dreglet från hakan så jag såg inte så noga) idag vid 20-tiden från Korsvägen förbi Liseberg fram till påfarten till E6an.

Var det du? Som sagt, sjuuukt porrig hoj iaf, mums mums. :kär

Jag körde bredvid/framför en sjuuukt porrig vit R6a (?) (hade fullt upp med att torka bort dreglet från hakan så jag såg inte så noga) idag vid 20-tiden från Korsvägen förbi Liseberg fram till påfarten till E6an.

Var det du? Som sagt, sjuuukt porrig hoj iaf, mums mums. :kär

Var nog jag förutom att jag körde en daytona;D
Har några tillägsgrejer att lägga på den innan den är "färdigstylad" så att säga, ska bara få tummen ur först!
hög stoppie du drog senare när jag vek av:D:klappar

/edit
PS. dags o byta bakdäck för dig såg jag?:D

Last edited:
Var nog jag förutom att jag körde en daytona;D
Har några tillägsgrejer att lägga på den innan den är "färdigstylad" så att säga, ska bara få tummen ur först!
hög stoppie du drog senare när jag vek av:D:klappar

/edit
PS. dags o byta bakdäck för dig såg jag?:D

En Daytona? Så blind kan jag ju ändå inte ha varit... Pinsamt värre! :näsblod

Bakdäcket mitt är det nog inget fel på, har nog en 3-4mm mönster kvar tror jag. Såg det slitet ut?

Supermotard möjligtvis KTM i SH Hoodie på E20 söderut ungefär vid Sävedalen? Vem var du =)

En svart z750 drog om mig igår vid 22 på väg till lillehagen. Ja haka på me bil o du vek genast av... Trodde du ja va civilare kanske? :p

Last edited:
Back