Var det du???

Vilka 2 nissar såg jag utanför djurkliniken/blomsteraffären, sannegården vid 16 tiden?

Förgöraren på RV40 vid Kallebäcksbacken mot stan runt 20:45-tiden? Såg ut som korsriddarbläjden på släpet, eller så skelade jag rätt hårt.

Grön ninja zx6r, från 2000 på lindholmen kl 10:30. Du smet som en rädd hare när jag vinkade till dig. Ville ju bara höra hur det är med min gamla hoj som jag kraschade 2006 :)

Last edited:
3 hojar en av dom svart hayabusa runt lygnern. (triplen) :)Är killen som stog och pissade med triplen) såg att ni hade 2 polis bilar körandes bakom er :o

Svartgrå R1/R6 (kan ha varit en ZX10R också, såg inte så noga) vid Gamlestadstorget/SKF vid 19-19:30? Kom en blåbil strax efter och jag höll på att sätta i halsgropen eftersom jag bara var ute och motionerade min framgaffel lite, utan försäkring och avställt. :gnissla

Mv och en VFR som svängde på leden utanför Frölunda torg. Ni kom från daghammarsjölds hållet.
Var det ni?

Två dårar utan hjälm på en oreggad ktm 525 motard blåste förbi Samskolan kvart över fem. Hur fan tänkte dom?

Det var väl inte du?

Grön ninja zx6r, från 2000 på lindholmen kl 10:30. Du smet som en rädd hare när jag vinkade till dig. Ville ju bara höra hur det är med min gamla hoj som jag kraschade 2006 :)

Jag såg dig inte vad jag minns iallafall, men det är en helt ny ram :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman