Var det du???

nån sporthoj med förare i skinnställ(eller inte :S), över älvsborgsbron kl 16.00 idag mot hisingen.. vem kan de ha vart? :P

Vem var det som körde en Repsol fireblade på kärra genom partille runt 17 tiden. kan det vart ett nyköp tro?

En till här som du missade..kör varje dag så garvar jag sen med gott samvete när jag tänker på hur välanvänd min försäkringspremie blir:yoparty

Den blir säkerligen välanvänd.. lika välanvänd som din vattenförbrukning varje gång du måste skrubba hojen efter att ha varit ute i ett göteborskt vårväder med jordfyllda vattenpölar överallt.

Tycker det är rätt patetiskt hur tuffa alla spelar här på sporthoj när ni e ute o kör i ösregn bara för o använda era grejjer, vad hände med att åka för att det är skönt, när det är skönt?

Föregå med gott exempel istället så att folk som kanske inte har mc kort inte tror att det är riskfritt.. att köra i regn är bra mkt farligare.. en vattenplaning på motorväg o lite otur så ses vi på kyrkogården i princip.

Tiv

Last edited:
Den blir säkerligen välanvänd.. lika välanvänd som din vattenförbrukning varje gång du måste skrubba hojen efter att ha varit ute i ett göteborskt vårväder med jordfyllda vattenpölar överallt.

Tycker det är rätt patetiskt hur tuffa alla spelar här på sporthoj när ni e ute o kör i ösregn bara för o använda era grejjer, vad hände med att åka för att det är skönt, när det är skönt?

Föregå med gott exempel istället så att folk som kanske inte har mc kort inte tror att det är riskfritt.. att köra i regn är bra mkt farligare.. en vattenplaning på motorväg o lite otur så ses vi på kyrkogården i princip.

Tiv

Tagga ner nu.
Att gnälla på att folk använder sina motorcyklar för att det regnar är bara strunt.
Både motorcykel och skinnställ är tillverkade för att klara regn.
HÄR slutar denna diskussion.
//Moderator Mark

De kan ha varit jag? Brun luvtröja över stället, hojen är mattsvart.

såg du nån michelingubbe i refexvästgult allvädersställ på en liten 650 så va de ja... :)

Men de var nog du för jag känner igen beskrivningen :rolleyes:

Last edited:
Åkte igenom hela stan för 2 timmar sen o såg bara en enda motorcyklist, en crossliknande sak vid gnistängstunneln.

De e fan illa :P

Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.

Hoppas det var stöld så de inte får pengar till att jaga vanliga fortkörare med polishelikopter. :(

Snubbe på hojj med sheriffbilar å helikopter efter sig mitt i stan. Blev tydligen haffad till slut.
Jag har "budat" med mc i ur å skur,salt å snö på en xt660 å tycker då relativt synd om mig själv ibland.Men så ser jag flera gånger en cbr 600 i Landvettertrakten i samma j-a skitväder å tänker,hmm,vem e han? Är det du?

Blev "omkörd" av en grå cb1000r vid eriksberg, ca 1800, en motardaktig sak vid kungssten 18.40 och en vit/blå daytona på älvsborgsbron vid 18.50. Jag åkte rullskidor, haha!

Nån här som varit ute?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...