Var det du???

en svart KTM vid wiselgren, du stod upp å körde ;) hade du ont i röven? ;) plus att du hade en tuppkam på hjälmen :)

Silverfärgad ER6n på E6an norrut 17:30 vid Stigs center typ?
Min första spottning i år :)

:yoparty

tomte, vi var aldrig i närheten av eketrä även om det kanske hördes ända dit :D

Haha, ok jag hittar inte nånstans i denna stad trots att jag bott här ett litet tag :P Dock så förväxlade jag det med EKLANDAGATAN Jens.... så helt tappad är jag inte, jag VET att vi inte var vid eketrä :P

Vinkade på Ässet76 "Go" i eftermiddags vid påfarten av älvsportsbron. Jag körde då en svart er6.

Last edited:
Mörk Buell (svart kanske???) utanför Femmanhuset.
Det var ett säkert vårtecken för en hojlös guppe som mig. Tack, du gjorde min dag!

Två najsiga sporthojar körde om mig i min Hondadekaltrimmade Kangoo i kallebäcksbacken norrut strax före 15:00-tiden på onsdagen. Jag tittade avundsjukt genom rutan å fick en benhälsning av pilot nr:1. Ni körde av Lisebergsavfarten!
Min gåshud la sig först efter att jag passerat tingstadstunneln:tungan
Nu jävlar e det dags:yoparty

Två najsiga sporthojar körde om mig i min Hondadekaltrimmade Kangoo i kallebäcksbacken norrut strax före 15:00-tiden på onsdagen. Jag tittade avundsjukt genom rutan å fick en benhälsning av pilot nr:1. Ni körde av Lisebergsavfarten!

Troligtvis jag och elie Vit och svart R1a ? :yoparty

det måste ha varit jag o rpm50 för när d gäller benhälsning så är det garanterat jag speciellt den tiden:tummenupp:yoparty

Nyheter
Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner