Var det du???

Vit Triumph, föraren i klädd vitt ställ och vit hjälm.
Körde vid 18:30 19.00 från GP ner mot korsvägen och sedan en bit på mölndals vägen.
Riktigt snygg hoj!:tummenupp
Måste vara ett jäkla jobb att hålla allt rent bara?

tackar tackar
:D:D

Nja så jobbig är den inte att hålla ren, tvättar den 1 gång i veckan ungefär.
Men ska man vara en av dom 30 lyckliga i skandinavien som har den vita trian så får man spendera lite tid med tvättsvampen, lätt värt!:yoparty

Vit Triumph, föraren i klädd vitt ställ och vit hjälm.
Körde vid 18:30 19.00 från GP ner mot korsvägen och sedan en bit på mölndals vägen.
Riktigt snygg hoj!:tummenupp
Måste vara ett jäkla jobb att hålla allt rent bara?

Tror jag låg bakom dig vid ett rödljus också. Blåset från avgasrören kände jag från flera meters avstånd^^

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: tcg
U got pm... :tummenupp

Jag säger bara att Gbg är för litet! Stöter på dej 9:00 en lördag morgon på väg hem med rufsigt hår och inte direkt klädd för att vara på väg till jobbet. :D

din slyna säger jag bara ..:D

Fan vad många hojar man stötte på idag då lite här o var..svart/grön ninja 00-01.a vid statoil frölunda vid 16-ish??

Svartröd sporthoj vid Gottskär?

Blå retta med en vit/orange berikjacka på piloten ett par kilometer innan ubbhult vid 17-snåret?

Ja väldigt många hojar på hisingen såpass sent in på säsongen. Är ju fan lite kallt :gnissla

Antar att det är provkörningsdagar hos Johans Mc.

kallt är det väl inte 15 grader i luften.
fattar inte varför vissa ställer in hojarna nu.
Men har så jävla bråttom med å ta ut dom på vårkanten.
vet att många tog ut sina redan i mars månad.

Fan vad många hojar man stötte på idag då lite här o var..svart/grön ninja 00-01.a vid statoil frölunda vid 16-ish??

Svartröd sporthoj vid Gottskär?

Blå retta med en vit/orange berikjacka på piloten ett par kilometer innan ubbhult vid 17-snåret?

Och triumph på kornahallsfärjan, massa bågar mellan Marstrand o Kungälv...KTM från Arendal då vi skulle kolla om några var kvar. Var bara två bilar som drifta...bl.a. en opel från säkert 70-tal...vältrimmat må jag säga!! :tummenupp

Och triumph på kornahallsfärjan, massa bågar mellan Marstrand o Kungälv...KTM från Arendal då vi skulle kolla om några var kvar. Var bara två bilar som drifta...bl.a. en opel från säkert 70-tal...vältrimmat må jag säga!! :tummenupp

Var det du (plus en hoj till) som körde bort mot arendalshållet från 70-leden som går från älvsborgsbron/lundbytunneln igår runt 18.30?

Edit: Ja, då var det nog ni enligt logiskens alla regler:rolleyes: Ibland är det bra att läsa om o läsa rätt:trött

Last edited:

Fan då missade vi er precis, hade varit där ett bra tag när de två bilarna kom dit. Störtskön opel btw :yoparty

Var det du (plus en hoj till) som körde bort mot arendalshållet från 70-leden som går från älvsborgsbron/lundbytunneln igår runt 18.30?

Edit: Ja, då var det nog ni enligt logiskens alla regler:rolleyes: Ibland är det bra att läsa om o läsa rätt:trött

Japps, hade varit ute och kört ute mot Marstrand och tänkte chansa på att man hann kolla lite wheelies!

Svart/röd äldre ninja stod utanför tingstadstunneln precis utanför tuben, riktning öckerö..Vurpa? Snuten? Var det du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman