Var det du???

Röd cbr 600FS precis vid entrén till OKQ8 i Partille runt 18.30. Du satt på hojen, med motorn igång med en kaffekopp i handen, åkte du iväg med koppen? :)

såg ett par cyklar åka förbi mitt hus vid 18.00 tiden. i Lilla Edet på kungälvssidan bla. en :tuttar på en ninja. nån här???

en supermotard i örgryte / kallebäck...du körde vid ett villområde...du hade en svart tuppkam på hjälmen :P du?

Landvettersjön

Idag runt 18:30 kom vi ikapp en Hoj i Mölnlycke mot landvettersjön och via härskogen mot lerum. Du försökte hänga av oss mig och min tant som satt bakpå.
Svart hjälm svart hoj upprätt körställning mer vet jag ej.

Ville bara säga att du hade perfekt spårval, minimalt med broms och du körde skitbra:tummenupp

Var det du?

Lite sent men ändå, Lördag 12/9 runt 17, Jag svänger av 156'an i Hällingsjö med siktet på kungsbacka. Får häng direkt av en sporthojspilot[kom från tappen] på en svart båge med tjej bakpå. Jag drog rätt bra men hade dig ändå som en magnet i röven ur varenda kurva. Släppte om er o gjorde :tummenupp precis innan skogspartierna. Var det du?

Daghammarsköldsleden vid pågen. Tror att motet heter flatås.

Röd hoj som blev prejad av en bil dom skulle byta fil. :mad:

Det gick bra men kan tänka mig att pulsen ökade lite. :näsblod

Var det du?

KTM 690 i Bjurslätt igår morse. Utanför Toleredskolan. Du vurpade på 30-sträckan. Va fan hände?

Ässet76 vid garaget på Ernst T-gatan vid typ 17:20? Jag vinkade moviestarmässigt när jag körde iväg med min osynkade gammelhoj.

Roligt att uiiiila idag!

Vem va galningen som körde om en buss på väggrenen på motorvägen precis efter mölnlyckeavfarten? klockan va ca 19.15. CRAZY!

såg en massa motarder vid centralen .kl var 21.00 ,... fan va ni busar .
:)

det var väl ni..?
hela SH:gbg verkade det som, som jag mötte mellan ljungskile-lilla edet.. satan va många ni va.. tur att man bara behöver en hand för att köra, fick ju ha hälsar-handen ute i typ en kilometer!!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show