Var det du???

xt660x svart/orange vid kl 0640 på E20 rikting mot sthlm vid odinsplatsen..

du låg mig i rövan en längre sträck och tanke på väglaget,trafik och kurvan så låg du riktig illa till vid en ev, inbromsning..

var det du så gör om och rätt..

Vilka nötter stog å mätte K.klängden (läs högst ljud) utanför kopparkupolen vid Chalmers för 5 min sen? Vit R1 04-08 och Röd/vit R6 99-05. Brukar älska ljudet av skrikande radfyror men varvstopp klockan kvart över tolv känns lite moppe. Herregud va jag lät som en gammal gubbe :)

japp.

Träffade ett gäng på sporthojar i höjd med Hjalmar Brantingsplatsen runt kl 20.20 idag. Killen längst bak på en svart hoj vinkade att jag skulle haka på, men ni kom från stan och jag var på väg inåt stan. Jag vände men visste inte vart ni tog vägen. Var det ni?

Va det du med en gammal ninja som prata med polisen lite vid rondellen vid Willys Partille igår?
Hoppas det gick bra. Såg bara hojen stå där och ingen förare så antog att föraren satt i bpolisbussen.

Blå R1 '00-'01 vid Kvibergsbacken mot Kortedala nu ikväll runt 20:10?

Du syntes inte så mycket utan ljus...

Tre hojar (motarder) utan skyltar (och en bil) transporterade av en bärgare. Var det du som hade felparkerat? :va :D

Last edited:
Mötte två hojar som var på väg från Marsstrand när vi var på väg till Marsstrand. Vi möttes på bron. Var det du?

Vem var den idiot som gjorde u-sväng på oljevägen Arendal 19.20 ikväll, mitt framför mig utan att ens kolla om det kom någon.Var du glad för att det inte var en stirrig dam i bil som kom, utan en vit Warrior som vet hur man väjer. Om jag såg rätt gissar jag på KTM och du hade svart tröja med vit text på.

Nån här inne som elda på med en ninja mellan kode o stenungsund, försökte hänga på så gott men gav upp te slut :D :D
Jag körde en honda av modellen gul

Nån här inne som elda på med en ninja mellan kode o stenungsund, försökte hänga på så gott men gav upp te slut :D :D
Jag körde en honda av modellen gul

Var Ninjan blå med förare i svart skinnställ? Jag var ute och körde mellan 17-18:30 men tittar sällan bakom mig... :näsblod

Fan va de gasades på leden förbi danmarksterminalen nyss...va det du:-)?

Igår med förresten...en grön speed triple på bakhjulet...va de du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman