Var det du???

Det var riktigt kul att se så många hojar på streetracen, fortsätt så. Själv var man där med en ZX7R :)

SXV 450/550, R1 street, Gixxer 750 och sen den sjukt läckra CBR fightern var ju där som jag märkte av mest. Riktigt kul att se fightern, verkligen tyskstuk på den :)

me motivhojen?

Varför hängde du inte med oss ut idag då?

Efter att krängningen va klar, fick ja allt prioritera mig själv för en gång skull. Så kilade ner till blomman för att fixa till frillan. Sen är jag mitt inne i en flytt upp till västerås, så spenderade kvällen på E20 för att mellanlanda i skara.
Så får tacka för denna gången så syns vi om 2månader :arsele

Götaälvbron ~12.00 idag

Två trevliga hojåkare som delade fil med mig idag, runt tolvtiden....

En kille på en Ducati Monster av okänd årsmodell, riktigt skönt ljud ur dina slipon! Var en fröjd att ligga snett bakom vid rödljusen.

En tjej på en vit ER6:a som tittade snällt :) Kom på fikat!

Ett gäng hojar (3 sporthojar?) som tränar bakhjul o kör på freeport i kungsbacka just nu. Sitter o jobbar o ser er från fönstret :tungan

Några här ifrån?

Last edited:
Ingen hoj iof men ändå. En R8 vid backa runt 16.20.
De va jag som vinka :squid :).

En svart KTM (690?) och en lavaröd R1 '04-'06 mellan Härryda och Härskogen runt 19-tiden?

Grön Z750/Z1000 Landvettervägen till Mölnlycke ~20-tiden?

Squid på sporthoj av okänt märke med mörk färg och db-glas som slangade ganska okontrollerat i rätt hög fart utanför aktiviteten i mölndal för typ en timme sen? Var det du? Det är 50 där, folk blir förbannade.

Träffade ett gäng på sporthojar i höjd med Hjalmar Brantingsplatsen runt kl 20.20 idag. Killen längst bak på en svart hoj vinkade att jag skulle haka på, men ni kom från stan och jag var på väg inåt stan. Jag vände men visste inte vart ni tog vägen. Var det ni?

Back