Var det du???

Rödsvart Daytona 600 på Ugglarpsvägen från Anderslöv idag? Ngn Här?

Samt vit Z1000 (tror jag) på E65an utanför svedala? Råka kanske köra om dig??

Oj.... Lite väl långt bort kanske, tror inte du får svar på det i denna tråden. Göteborgsregionen...

En ninja och en gul naken sak vid volvo igår 18:30. Ni körde om mig och sedan stog jag bakom er vid rödljuset när ni skulle korsa Hisingeleden.

Jag vill också köra :4skrika

En svart Fireblade 08 el. 09 plus en blå, förmodligen en R1a borta vid motorvägspåfarten i Härryda igår kväll ... sen, lite senare, samma två på Västerleden i riktning Älvsborgsbron!

Var det ni?

Fina hojar var det i.a.f ... kanske inte i paritet med Förgörar-SAAB 900-88-numera-Kinderegg ... men ändå:)

\m/

En svart Fireblade 08 el. 09 plus en blå, förmodligen en R1a borta vid motorvägspåfarten i Härryda igår kväll ... sen, lite senare, samma två på Västerleden i riktning Älvsborgsbron!

Var det ni?

Fina hojar var det i.a.f ... kanske inte i paritet med Förgörar-SAAB 900-88-numera-Kinderegg ... men ändå:)

\m/

Guilty as charged!!! Återigen var det jag och min kompis "Blaki", samma två som åkte fast vid Marstrand för två veckor sedan.

En Trajja (sån som Jessan har ;)) från 08 med pilot endast iförd hjälm som skydd.
Du uuiilade på 158an och tanten i bilen utbrast, "Det var ju inte särskilt högt". Jag blev kanske lite full i skratt.

Var det du?

CBR stoppad av 2 MC-poliser igår kväll vid halv 10 nån gång. Mittemot Gamla nya :rolleyes: Ullevi. (Hur kan man vara så dum i huvudet så man döper en ny arena till Gamla Ullevi?)

En ninja och en gul naken sak vid volvo igår 18:30. Ni körde om mig och sedan stog jag bakom er vid rödljuset när ni skulle korsa Hisingeleden.

Jag vill också köra :4skrika

Det var jag & en kompis som var ute på en lite kvällstur i det underbara vädret :yoparty

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back