Var det du???

hum 8 kanske? jag körde en svart ktm 625a med färglad cross hjälm. jag körde förbi, sedan köra (du?) förbi mig på bakhjul mot maxi.

ps, du stod och tankade på hydro någon minut innan.

Då var det inte jag...
Var i krokarna någon timma tidigare.

Var det du?

ca 18.xx mellan Kortedala och Kviberg, stora korsningen innan rondellen vid Statoil, södergående. Okänd svart sporthoj, av sen nittotalsmodell med skylt i hjulhuset. Blåste förbi i en jävla fart i filen bredvid, när jag stod och VÄNTADE VID RÖTT LJUS. Tur som fan för dig att ingen bil korsade din väg, du hade dött...

Herre jesus, hur vågar man köra mot rött på en så pass trafikerad väg?

det var jag det!
:hej

:-) Vi höll precis på att ta ut bilen ur det mega skyddade låsta garaget.
Jag kan även nämna till dig att jag har blivit av med 2 st bilar i det garaget som blivit stulna.

Dock hade jag inte dem i bur. Hoppas du kedjar fast MC'n ordentligt.
Jag var nära på att boka den platsen som du har från början hehe!

Snygg hoj!

:-) Vi höll precis på att ta ut bilen ur det mega skyddade låsta garaget.
Jag kan även nämna till dig att jag har blivit av med 2 st bilar i det garaget som blivit stulna.

Dock hade jag inte dem i bur. Hoppas du kedjar fast MC'n ordentligt.
Jag var nära på att boka den platsen som du har från början hehe!

Snygg hoj!

:eek: lönt! är det bättre i den andra porten? hur får man tag i en plats där? jag kedjar fast hojen så gott det går, bromsskivlås, larm och kätting.. jag står i kö för en annan garage med bur men den känns inte direkt säkrare då på den är poten inte stängd alltid.. what to do..

;)
Husa(?) motard som verkade rätt baktung, hjälmkamera. Kungälv och sen ut mot Säve? :)

De va jag som va ute o testade min nya kamera :tungan. Inte konstigt den va baktung hade ju massa luft i ryggan ;).

Vilka var ni som jag åkte efter mot Säve. Tror de va en svart z750 en orange 690smc Mf.

Var det ni?
4 Hojjar varav en svart tripple först, sen två R1? röd och svart och sist en Er6 med övningskörning. Munkebäck Ica kvantumkorset vid 19.40ca.

;)

De va jag som va ute o testade min nya kamera :tungan. Inte konstigt den va baktung hade ju massa luft i ryggan ;).

Vilka var ni som jag åkte efter mot Säve. Tror de va en svart z750 en orange 690smc Mf.

Bror som körde en grön z750, sen en vit er6, svart 950 sm och en orange 690.

Var det du?
En flicka på en svart kawa ninja(den äldre) med vad det lät som, ett helsystem/kolfiber burk. Du hade hästsvans och saxade mellan bilköerna mellan mölndal lindome... Detta var igår torsdag runt 16.00 tiden. Försökte göra dig sällskap men skulle av vid lindome...

Sporthoj tjutandes från stoppljuset bredvid väggmålningen med löparna mittemot gamla ullevi inatt vid 01snåret, svängde sen av södra vägen. Gasade på bra hann inte se vad för modell det var ju ganska mörkt. satt i en hyrbil lite längre bak ;)
Var det du?

Sporthoj tjutandes från stoppljuset bredvid väggmålningen med löparna mittemot gamla ullevi inatt vid 01snåret, svängde sen av södra vägen. Gasade på bra hann inte se vad för modell det var ju ganska mörkt. satt i en hyrbil lite längre bak ;)
Var det du?
kan vart jag, vit Z1000?

Då är de ingen risk att han läser det här då:D
Jag så er också när ni drog på ifrån fiket.:yoparty

Massa hojar vid fiket på Lygnern, inte någon SH vad jag såg. Vi(två YZF 750R) stannade i vägkanten och väntade in en polare(XJR 1300). Det blåste förbi en blå R1a strax före oss(Mikaelzii)

Var det du på fiket?

Vit 848(?) med förare iklädd Kavaj och öppen hjälm i Mölndal vid 13-tiden...såg kul ut...fick mig att tänka på den där provkörningsfilmen med en kille på en r1:a som kör som fan.

Edit:
[YOUTUBE-ID]6P4tijTS8F8[/YOUTUBE-ID]

Vem wheeeela på älvsborgbron mitt under Göteborgsvarvet. såg najs ut när jag sprang:) var en svart hoj. tror det var en R1a du hade passagerare med :)

Back