Det var det nog, kan vara min första "var det du"![]()
Trevligt. Var nåt Fazeraktigt som stod på andra sidan korsningen, åt Svartedalen till. 8:40 nånstans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var det nog, kan vara min första "var det du"![]()
svart gixxer mellan wavrinskys plats och dag hammarskiöld,
vi snacka lite på rödljusen och njöt av, dimman till trots, att säsongen 2009 äntiligen är här.
![]()
var det du ?
japp, det var jag. Tyvärr så gick jag omkull en halvtimme senare.Lömskt som tusan, klarade mig utan en skråma men nu behöver hojjen lackas. tur att det är tidigt på säsongen. Ta det försiktigt där ute!
![]()
shit, det var som helvete, skönt att det gick bra med dig, men tråkigt med hojjen. Bromsade du omkull eller vad?
Tror jag mötte en del av GP gänget på götaälvbron vid 12.50 snåret idag satt på vagnen till joibbet och blev inte det minsta avundsjuk. han urskilja en guldig hornet en vit z1000 och täten togs av två st bla en gul buell.
Såg sedan en svart guldig hoj på kapellplatsen som svängde ut från hvitfeldska hållet upp mot chalmers. Fan att man ska jobba lördagar![]()
En massa motarder i Lerum, bron över E20, var det ni?
vem var du nu då?
[YOUTUBE-ID]cm-Bgng0MoY[/YOUTUBE-ID]
![]()
![]()
![]()
Tror jag mötte en del av GP gänget på götaälvbron vid 12.50 snåret idag satt på vagnen till joibbet och blev inte det minsta avundsjuk. han urskilja en guldig hornet en vit z1000 och täten togs av två st bla en gul buell.
Såg sedan en svart guldig hoj på kapellplatsen som svängde ut från hvitfeldska hållet upp mot chalmers. Fan att man ska jobba lördagar![]()
d var nog jag som hade den svart guldiga hojjen![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT