Var det du???

Såg en del jag med mina 4 timmar... men var det va för något är inget jag noterat hehe =P
Nog lättare o känna igen mig... blå hjälm och orange er6n.

Sista jag såg var en sporthoj av något slag mestadels vit och lite blått tror jag det var.
Körde ut före mig mot kungälv, påfarten innan angeredsbron runt 20.00, svängde av nästa direkt.

Mötte en street tripple vid brantings platsen imorse vid 08:40, vinka gjorde du inte heller...

Vilka var det jag snackade med igår ute arendal?
Street triple R och Super duke.

Minnet är bra men kort :tungan

Röd hoj susade förbi mig någonstans vid hällingsjö vid ca 18:30-19:00. kanske en cbr900rr eller något. du hade svart berik ställ. inte snällt att bara bränna förbi någon som har prövotid kvar:huvet :gnissla ;)

Röd hoj susade förbi mig någonstans vid hällingsjö vid ca 18:30-19:00. kanske en cbr900rr eller något. du hade svart berik ställ. inte snällt att bara bränna förbi någon som har prövotid kvar:huvet :gnissla ;)

jävligt OT, men du vet väl om att man bara har prövotid för den första behörigheten man tar?, dvs tog du B-kort när du va 18 har du prövotid tills du e 20 sen aldrig igen även om du tar fler behörigheter, tar du lätt MC nät du e 16 har du prövotid tills du e 18 sen ingen prövotid när du tar B-kort tex. verkar som en del personer missat dethär så bara kollar :)

vilka va det som stog vid ullevi igår ... en aprilla å en superduke,,,,

Nyss:
Kalleman (?) vid eketrä-korsningen
Paser (?) på Götaälvbron. Sorry, hann inte vinka :)
Sen var det ytterligare en orange KTM på väg åt ncc-hållet

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h