Var det du???

Vem var det som stod parkerad på gånggatan med sin svarta Buell eller Z1000 på Östra Larmgatan (Steinbrenner & Nyberg / Worldclass) i onsdags?

Jäkla trist start på säsongen att få en parkeringsbot :gnissla Gick förbi precis när p-vakten lämnade hojjen.

Vem var det som stod parkerad på gånggatan med sin svarta Buell eller Z1000 på Östra Larmgatan (Steinbrenner & Nyberg / Worldclass) i onsdags?

Jäkla trist start på säsongen att få en parkeringsbot :gnissla Gick förbi precis när p-vakten lämnade hojjen.

Skulle gissa på fosgate, han har en svart Z1000 och har för mig att han skrev i någon annan tråd om att han hade hunnit med och få en bot.
Jäkligt sura pengar det är :(

vilka va de som stod vid kebabhouse med reflexväst o hela kitet? körde förbi på en bögpulka med packbox med en 125 nsr efter mig..

:brynad
var och besiktigade hojen, gick som en dans :banana

hälsade på en svart ZX6R utanför backaplan på vägen hem vid 13:45 ungefär :tummenupp

Såg dig på bilbesiktningen i Aröd. Stod och väntade med bilen. Kanske var du lite lätt med gasen när du åkte (jag som ville höra åskan ur twinnen:) )

vilka va de som stod vid kebabhouse med reflexväst o hela kitet? körde förbi på en bögpulka med packbox med en 125 nsr efter mig..

haha fifan,,,jag hamnade i rött ljus me dom på allén mot avenyn innan trädgårn. killen me sin pulka o 125an var jävligt gasglada ville tävla mot mig me min retta:arsele ..fifan vikka lirare:rofl

Låg bakom två som var ute och övningskörde genom kungälv. Handledaren hade en röd/svart cbr och grått berikställ. Ni tog motorvägen mot götet, och jag svängde höger mot "sävevägen"

Min syster var uppmärksam och såg en kille med SH-tröja på sig vid Wiselgrensplatsen runt 12:20. Coffinshaker?

Min syster var uppmärksam och såg en kille med SH-tröja på sig vid Wiselgrensplatsen runt 12:20. Coffinshaker?

Jepp Hade för mycke kontanter på fickan så gjorde ett bankbesök :tummenupp
Duktig syster du har! Var nån filminspelning på torget när jag kom knarrandes med mina stövlar måste smörja dem snarast!:3freak

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back