Var det du???

Jockson på moppenet, han är inte medlem på SH och han kör inte den stunt CBRen längre :tummenupp
Roligt sammanträffande, var precis hos honom och hämta min SupermotoXdream dvd :D

Är det du som tagit bilden? (var du på brodalen???)

ne jag har inte tagit bilden..aa måste ha vart där den dagen som han var där om han inte vart där flera gånger, jag har vart på moppeträffarna men det var slut för min del sommaren 08 :rolleyes: men jag var på träffarna 06 07 och 08 tror jag det var :fyllisar

ne jag har inte tagit bilden..aa måste ha vart där den dagen som han var där om han inte vart där flera gånger, jag har vart på moppeträffarna men det var slut för min del sommaren 08 :rolleyes: men jag var på träffarna 06 07 och 08 tror jag det var :fyllisar
Ah ok, ja bilden är från sommaren 08, jag var där:)

Helsvart sporthoj (CBR/Daytona nånting, hann inte se exakt) gled förbi swecohuset med riktning hamnen/NCC för nån timme sen. Gott att se.

high five till dig med en svart KTM (tror jag) me dubbla pipor på E45 vid 14.45 som brummade förbi med ett väldigt mysigt ljud.

Blå/gul Husa vid Statoil i Kungälv igår fredag mitt på dagen... jag är inte alls avundskjuk :) .. men... det är väl snart vår.

fan enligt min dator så är det bara 1+ i gbg nu ju är ni helt galna :3freak

Svart Honda Fireblade -08 eller -09 på Delbancogatan i Mölndal för tio minuter sen. Såg kallt ut :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT