Var det du???

Var det du som körde väldigt lungt och försiktigt från Bellevue mot Partille på en ruskigt fin ZX6R -00? Inget skattemärke där bak, nyköpt hoj?

Såg Mögel idag körandes från Ytterby mot Kungälv, wheelandes på 70-vägen in mot Kungälv. Du la dig sedan bakom mig (satt i en röd V70) för att sedan svänga höger vid macdonalds(?). Lite senare bjöd du på ännu en wheelie inne i Kungälv:tummenupp

Runt 14.30-15.00, ett gäng på 4 sporthojar i tingstadstunneln, svängde av vid ullevimotet, vilka va ni?

Såg Mögel idag körandes från Ytterby mot Kungälv, wheelandes på 70-vägen in mot Kungälv. Du la dig sedan bakom mig (satt i en röd V70) för att sedan svänga höger vid macdonalds(?). Lite senare bjöd du på ännu en wheelie inne i Kungälv:tummenupp

Yes det var jag.... :tummenupp Blev lite träning i rollsbo med alla mopeder.. :D Dock var det lite jobbigt blåste som FAN idag... :gnissla

Var de du ?? 2 st ktm en svart, å en orange med kammuflage jacka på sig,, åkte just förbi mitt fönster. Några här ifrån..:va

Utanför Biltema i söndags runt 17 lörde en KTM 660 iväg på slangen.

Höstmys!

Var det du?

Såg Förgöraren vid övergångsstället i korsningen husargatan nya allén. Trots att jag hängde ut genom fönstret och skrek hårdrock när vi passerade framför tårna så ville han fokusera på sitt telefonsamtal.

Såg Förgöraren vid övergångsstället i korsningen husargatan nya allén. Trots att jag hängde ut genom fönstret och skrek hårdrock när vi passerade framför tårna så ville han fokusera på sitt telefonsamtal.

Har han gått in i vinterdvala?

blev sittandes på buss 16 omkörd av en sporthoj såg ej märke eller reg. pga mörkret vid kvart tio i sju tiden på götaälvbron såg att den svängde av ut mot backa hållet. Någon härifrån?

En blå/vit sugkuki åkandes från Järntorget förbi stenaterminalen strax innan 16 idag. Vem va du?

*/ ?>
Back