Var det du???

Det är en bra knepig tråd detta. Folk undrar vem som körde var o när. Sen när någon ger sig till känna så e det inte mycket mer med det. Vad går tråden ut på??

Den är till för alla attention whores som söker lite uppmärksamhet. :tungan

blåvit gsxr utanför bersåbar....23.30.....sh tröja...jag tog en öl på uteserveringen nice sound....vem var du?

Såg en grupp (4-5 st) motarder bränna förbi mig på gatan (cederbourgsgatan, vid korsvägen) vid ca 20-tiden. Varav en hade mohikanfjädrar på hjälmen. :va
Jag stod ute på gatan och pillade med hojen då de blåste förbi så jag nära blev lomhörd på ena örat. :näsblod :tummenupp

Vem/vilka var det? Om det inte är någon här, någon som vet vilka det var? :)

:D Lomhörd :musik skall ju höras när man kommer...
det va nog så pass som jag, steve, trofast, ecke, stirr, Vigilante :cool:

:D Lomhörd :musik skall ju höras när man kommer...
det va nog så pass som jag, steve, trofast, ecke, stirr, Vigilante :cool:

Åhå, nämen vad trevligt. Tänkte att det var några härifrån. Nä, det var inte alls så farligt, men hördes gjorde det. Ni såg jäkligt outlaw ut iaf. :yoparty :tummenupp

Du kanske såg mig? Intill vägen på en parkeringsplats, lutad över en halvt isärplockad vmax? :)

Ninja som hakade på mig mellan köande bilar och korkade glidare på Schöönbron???

Last edited:
4st motarder vid Statoil Guldringen i lördags förmiddag (7'e Juni), var det några här?

Jag var på besök hos svärföräldrarna och blev inte något sugen på att åka MC istället för att åka ut och sola!:tungan
Jag rev ut hojen ur garaget så fort jag kom hem på kvällen och körde några mil. :)

En moviestarlackad hoj med övningskörningsväst samt en rödaktig hoj bakom, svängde ut på Hällesåker-Inseros-Hällingsjövägen från Eskilsbyvägen igår vid 19-tiden. Troligtvis ingen härifrån men jag har tid över att skriva :)

:hej Jepp jag med passagerare för första gången i år, *uscha* :) Va ju tvungna att svalka oss med lite glass efter en låååång dag på stranden ;) Körde du hoj lr???

Var det möjligtvis du som var och snurrade på Linnégatan igår kväll? Svängde in mellan 7eleven mot Haga? Jag satt med Busan parkerad och drack kaffe..

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back