Var det du???

Vit 954:a (svart-vitt ställ) som kryssade mellan grusbilar och hantverkarbilar i Tingstadtunneln ca 06.25 imorse. Var det du? Det såg gôtt (men lite läskigt) ut. Jag åkte V70 och fick knipa med skinkorna när du trixade dig förbi grusbilen eftersom jag är en sån fegis.

en svart hoj vet inte vilken...vid rosenlund..där dom bygger kom de en kille på en svart hoj..vid 7 tiden

sedan kom de en r1a eller något av de slaget vid halv ett något..blå..

var det du?

Vem körde ut från Lidls parkering i Lerum på en nyare Ktm 6xx utan hjäl och inga skydd, bara en tunn t-shirt? Antar nästan att den är stulen och det kom jag inte på förrän han kört iväg.

Detta var vid 16.20

Var det Halogen på gul Mille vid Kallebäcksbacken 19:30? Jag tänkte dra dig med turbofemman, men jag orkade inte. :rolleyes:

Två orange KTM och en SD? vid Mölnlycke samma tid, låg bakom mig en stund. Jag tänkte sladda med turbofemman, men hade för mycket last i bilen. :rolleyes:

På väg mot Björlanda vid 19-tiden, Röd hoj körde lätt självmordsbenäget om två bilar som precis skulle till att köra om ett par cyklister. Du?
Jag åkte vackert bakom och väntade med omkörningen till cyklarna var ur vägen...

Ingen som såg 30 st hojar köra genom stan och upp mot kallebäck och bort mot mölycke runt 17.30-17.45? Om ni gjorde det så var det bla jag och mina föredetta körskolekamrater som var på en återträffstur:tungan

KTM 625/640 du hade nån blå/svart jacka han ja se iaf...
körde på bron E6 i kungälv kl 05.35

sen såg jag caty ute å promenera i kungälv me vid 13tiden :hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma