Var det du???

Stämmer aldeles utmärkt. vinkade ju på dig gubben:pannkyss Såg även bromskloss och flickan vid branden på hisingen men hade litebrottom så han inte stanna och säga hej:gnissla
Såg dig. Snyggt Whiiilande längs vägen mot stan. Vi var ute o övningskörde så jag kunde inte riktigt hänga på. :tungan

Jag knäskrapade ju med bosses hoj första dagen jag körde den, ska väl inte vara ngt problem med s3 då :7peta

Jo, jag vet detta (jag låg ju BAKOM).

Jag menar snarare att har du inte S3:an helförsäkrad så känns det kanske mindre lockande till att dra ett knäskrap första dagen du har hojen, då det dessutom är kallt i backen. Vurpar du med bosses skräphög till hoj så kostar det dig inte mer än en lunch för att fixa till skadorna, men sak samma.

tror jag såg pinky idag :)

sedan var de en hornet på träffen idag vid sisjön var det du? :) du bränne lite gummi i arendal och sedan kom de en ktm vid bil provningen i sisjön

Icke, jag var ute på andra äventyr under helgen, inget hojåkande tyvärr :).

Last edited:
Jo, jag vet detta (jag låg ju BAKOM).

Jag menar snarare att har du inte S3:an helförsäkrad så känns det kanske mindre lockande till att dra ett knäskrap första dagen du har hojen, då det dessutom är kallt i backen. Vurpar du med Bosses skräphög till hoj så kostar det dig inte mer än en lunch för att fixa till skadorna, men sak samma.

Skräphög eller inte så har vi ett flertal nu konstaterat att enda chansen att få syn på dig när man kör tillsammans är att montera på backspeglarna igen. Att den råkar tåla en vurpa eller tio är ju bara ett plus. Lär dig köra och sluta kom med undanflykter nu :pannkyss

Sen är det stor bokstav i början av namn, men det visste du väl redan ;)

Hmm jag såg en röd sporthoj i kungsbacka runt varla/tingberget vid 20:15 eller något sånt. Jag körde lite töntiga stoppies bakom vid rödljusen :gnissla Någon med röd hoj som bor i närheten? :D

Hmm jag såg en röd sporthoj i kungsbacka runt varla/tingberget vid 20:15 eller något sånt. Jag körde lite töntiga stoppies bakom vid rödljusen :gnissla Någon med röd hoj som bor i närheten? :D

Haha, var det du!? Jag hörde Ducatin på riktigt långt håll sen såg jag en "moppe" komma upp bakom och göra en stoppie :D Du svände höger mot pizzerian, Ducatin svägde vänster och längs med den vägen stod jag och glodde, jag gjorde hårdrockstecknet :yoparty fick en vinkning som svar :tummenupp

Det var en Ducati 800ss

Haha, var det du!? Jag hörde Ducatin på riktigt långt håll sen såg jag en "moppe" komma upp bakom och göra en stoppie :D Du svände höger mot pizzerian, Ducatin svägde vänster och längs med den vägen stod jag och glodde, jag gjorde hårdrockstecknet :yoparty fick en vinkning som svar :tummenupp

Det var en Ducati 800ss

Ha ha roligt sammanträffande :D
Såg inte att det var en ducati :gnissla

Kan det ha varit Bus-Bosses KTM jag såg utanför ett av husen vid avfarten från E20 i Partille C?

oj oj sett mer hojjar idag än jag kan räkna. alla vinkvänliga.. ingen här som hade en gasglad vit cbr längs med hela mölndalsvägen typ vid 20 eller nått?

Jag blev omkörd av en gammelcbr imorse strax innan eketrägatan, hojen lät riktigt gött :tummenupp

Strax efteråt blev jag omkörd av den gula noll koll racing bussen :)

Det suger att åka buss :mad:

Det har funnits möjlighet att beskåda denna best under våldsam framfart idag men inte där, så nej ;)

Å tusan, tyckte att jag såg en stukad nummerplåt på hojen i ögonvrån nämligen, men så var min egen framfart vid tillfället hyfsat våldsam så jag kan ha sett fel. :)

Jag stötte ihop med samma sällskap, en svart ktm och en svart gix k6/k5 med yoshipipa på, ett flertal gånger igår.
Först vid Elite plaza på hamngatan, sedan vid femman och sedan på andra sidan hisingsbron.

Var ni härifrån så - Hej :D

Caféracer med blänkande röd lack och krom svängde av mårten krakow in på gullbergs strandgata för en stund sen. Dundrade gött mellan kåkarna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT