Var det du???

Är det Mögels fighter ninja som står utanför Maersk i Arendal nu? :va

En ninja, Grön lila och vit som surrade förbi i hög fart på gamla allingsås väg 16.20 mot jonsered och sedan ett litet tag tillbaka samma väg mot gbg... En lite äldre ninja tror jag men den lät gött :P var det du?!

3200461 Denna borde finnas som valbar smilie och heta :rickz :D
ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :tungan:

Jag har dessutom hört det ryktas om att nån annan är en jäääävel på att köra, och hojen låter tydligen som ett reaplan :hoppa och nu är det inte mig jag pratar om även om mna kan tro det ;)

2 x motard

2 motarder i rondell mot gnistängs, i tunneln gick den med SH tröja upp med knäna på sadeln och ouila snyggt. Den andra också upp på bakan men såg ut att vingla av mot en bil... :gnissla

Två XT (?) som körde rejält illa vid Älvängen södra för en timme sedan. Den ena körde om en lastbil på insidan och den andre på utsidan med gött mycket mötande trafik!

Lyckat! :tummenupp

Last edited:
Tror det var du :tuttar
Aa jag med :rolleyes:
Men du har en retard, det har fan inte jag. Vinterkörning no more :(
Var det du din spjuver som läskade mig med din gixxer 1000 på Dag hammarsköld/Övre husargatan idag.Gött som satan lät den ivf.
Såg dock att du dreglade lite efter min xt660r med TAKBOX :tungan

Var det du din spjuver som läskade mig med din gixxer 1000 på Dag hammarsköld/Övre husargatan idag.Gött som satan lät den ivf.
Såg dock att du dreglade lite efter min xt660r med TAKBOX :tungan

Haha tjenare, det var det :D

Jo, jag ringde till ju er för o se om dem behövde förare till den där historien, men så var det inte :gnissla
Intressant o se att du fick plats mellan bilarna med den där :tungan

Tackar, jag är förälskad i ljudet! Skjuter ut flames vid avgasknallarna också :yoparty

Hur är det jobbet? Blött? Långtråkigt? Tappar suget av o köra på fritiden?

ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :tungan:

Jag har dessutom hört det ryktas om att nån annan är en jäääävel på att köra, och hojen låter tydligen som ett reaplan :hoppa och nu är det inte mig jag pratar om även om mna kan tro det ;)

det är inte så att det kan vara en buell med racinkitt som låter så att larmet på bilarna går igång när jag kör för nära:Rockbanan ... bara undrar???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT