Var det du???

Vilka var det som tankade på Statoil i Högsbo i dag vid 1700 snåret.

Gul,turkos cbr600f och en fin äldre cb400.

Jag tänkte skrika dödsmaskiner och hytta med näven åt er,men ironin hade nog inte gått fram.

Haha, de va en redig jävla tuta du hade :yoparty
Var den en lärling eller kompis du hade med dig?

Nästa gång bjuder du på en fulltank (4lit :D ) va? :tungan

J odet hörs väl när man kommer iaf!
Alltid lika smidigt att fickparkera med det aset så tutan behövs :yoparty

Ne, va bara en polare som följde med som moraliskt stöd på lördagsrundan :hoppar

Absolut, men minimum är 5 liter tyvärr :D

Såg jag Sharpedge idag vid vasaplatsen vid 13-snåret? Gul tlr iaf...

jag såg honom nu iallafall, på köttedalavägen!

Vilka var det som tankade på Statoil i Högsbo i dag vid 1700 snåret.

Gul,turkos cbr600f och en fin äldre cb400.

Jag tänkte skrika dödsmaskiner och hytta med näven åt er,men ironin hade nog inte gått fram.

vadå ironi? Det ÄR ju dödsmaskiner, de borde hålla sig på inhägnat område, å som de låter sen då :mad:

:hihi

Last edited:
En långsökare..
2st söta tjejer i en gräddvit volvo 745 idag. Ni körde på rv40 vid Hindåsmotet och vi följdes åt till GBG.

Call me: 555-LOVE (lr skicka ett PM)

//Sötnosen på den röda hojen

Var nära att bli påkörd när jag cyklade hem innan lunch i går, en offroadhoj som körde på cykelvägen längs ån nära Ullevi. Var det du?
Skicka ett pm med din adress i så fall så jag kan komma över och snacka lite med dig :finger

Motorcyklister avskyr cyklister,,,som bara cycklar ut på vägen,,så de så,,,,:huvet :huvet

En långsökare..
2st söta tjejer i en gräddvit volvo 745 idag. Ni körde på rv40 vid Hindåsmotet och vi följdes åt till GBG.

Call me: 555-LOVE (lr skicka ett PM)

//Sötnosen på den röda hojen

Dom tog av samma avfart som jag vid Ullevi. Dom är hemma hos mej nu :hihi

Dom tog av samma avfart som jag vid Ullevi. Dom är hemma hos mej nu :hihi

:mad::kulspruta :censored :finger :machinegu

Ja kan väl få EN av dom iaf? :rolleyes:

Ja de e rätt:-)

Du skulle tagit å vinkat in dom på fika:-)

Ja, jag borde det :) Lr tagit regnr på bilen å sen skickat ett sött litet sms:s och hoppas att en av tjejerna ägde bilen ;)
Eller hoppas på att de såg Pasers sporthojs-tröja och surfar in här, ser min efterlysning och sen lever vi 2 lyckliga i alla våra dar :kär

Last edited:
En massa sporthojar körde förbi Brastad idag vid 16 tiden, några från Göteborg ?

En massa sporthojar körde förbi Brastad idag vid 16 tiden, några från Göteborg ?

Yes, det var vi :)
Jag, paser, rickz, r1martin, gelson och christian (vet ej sporthoj-nick) och Peter Smedberg va oxå med en bit. Vi var uppe å åkte med Trestadgänget till halden på massa jättehärliga småvägar. 10t och 55mil vart de idag :)

Last edited:
Yes, det var vi :)
Jag, paser, rickz, r1martin, gelson och christian (vet ej sporthoj-nick) och Peter Smedberg va oxå med en bit. Vi var uppe å åkte med Trestadgänget till halden på massa jättehärliga småvägar. 10t och 55mil vart de idag :)
Jösses va långt ni åkte.

Tur att man inte åkte med, då hade men nog gått runt som en stel charlie chapplin o vibrerat i flera timmar efteråt. Röven hade nog inte ens märkt av...

Hur klarade ni er? :)

Jösses va långt ni åkte.

Tur att man inte åkte med, då hade men nog gått runt som en stel charlie chapplin o vibrerat i flera timmar efteråt. Röven hade nog inte ens märkt av...

Hur klarade ni er? :)

Hur man klarar det? Jo så fort du kommer hem springer du till kylskåpet och öppnar ett par öl. När du hällt i dej dom kan du låsa hojen och börja ta av dej dina svetiga mc kläder! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT