Var det du???

Rasorblade skrev:
2638500 Idag 16-tiden utanför Bilia sisjön en svart Duke med svarta kläder.... ngn här?

Hojen brukar för övrigt stå parkerad brevis alkvists på något lager eller avd det akn vara där:confused:

va det för motardsnubbar jag å fabbe såg vid 4 tiden . vid gp huset i stan idag

vem körde mot bollebygd/borås vid 4 tiden på R40 på en svart motard jag va inte alls avundsjuk när du körde om mej :mad:

Var ute och körde en sväng i lördags och mötte en anna KTM i Kungälv... någon här ifrån? :)

En firestorm efter kl. 16.00 fick tokstopp i vattnet vid maxi storköp och välte på sidan med förare som fick sig ett bad, tror du lyfte hojen på ren ilska och in mot bilbutiken.

sharpedge skrev:
2655662 En firestorm efter kl. 16.00 fick tokstopp i vattnet vid maxi storköp och välte på sidan med förare som fick sig ett bad, tror du lyfte hojen på ren ilska och in mot bilbutiken.

hmm gick du inte fram och sa att det inte va en vattenskoter lr en offroad han körde :va

Gottis skrev:
2656325 hmm gick du inte fram och sa att det inte va en vattenskoter lr en offroad han körde :va

Hade någon kommit fram till mig om ngt sånt hade hänt och klämt en sån kommentar så hade jag nog inte stått tillsvars för mina handlingar.
Hojen verkade ju fortfarande funka iaf...

Mögel skrev:
2656577 Det kan ha varit jag. Möttes vi vid busshållplatsen?

Japp :)
Du körde mot kexen och jag mot sjukhuset :)

Mögel skrev:
2657273 :hej Japp då var det ja. :tummenupp Såg faktist en hoj till den dan. :yoparty

Ohh var det fler än vi som passade på då det var uppehåll :D

Idag kl. 15.15 mötte jag en Husa, blå/vitt skinnställ vid gårdamotet + att jag låg bakom en 525:a ut mot Utby

Några härifrån???

Arendal mot Lundbytunneln idag kl. 19.47. Blåvit gixxer med vitt cammoställ. Jag körde kebabracer och stressade fram två wheelisar:tummenupp Någon härifrån?

En ktm på leden utanför backaplan igår strax innan kl 18. Du stod på knä på sadeln o körde. Hojen lät otroligt fint. Nån härifrån?

Två husa-motarder utanför skandinavium i går kväll vid 7 snåret eller lite innan?:tummenupp

vi

Två husa-motarder utanför skandinavium i går kväll vid 7 snåret eller lite innan?:tummenupp

det var jag och k.svensson här på forumet som var ute på en kvällstur. :tummenupp .. Var ute och lekte hela helgen men såg inte en motard, inte ens en mc, ??

Back