Var det du???

Showtime skrev:
2479545 hehe japp det var vi!:D

var de du o en till som körde om oss upp på bron när vi körde lite bakhjul över den?

Det var jag som körde med crotchrocket! RÖD HÜNDA VFR!

Lion skrev:
2479877 Stoppad??
Den hojen såg väl inte hel ut isf?

Aha, kanske var en olycka då, han inte kolla så noga, fick koncentrera mig på herr konstapeln som sprang ut i gatan när jag kom...Fick onda ögat av honom men han stoppa mig aldrig....

illebror skrev:
2479880 Aha, kanske var en olycka då, han inte kolla så noga, fick koncentrera mig på herr konstapeln som sprang ut i gatan när jag kom...Fick onda ögat av honom men han stoppa mig aldrig....
Joo....en olycka tråkigt nog :(

martin77 skrev:
2479676men det e ju alltid roligt att höra när andra får till det:mad:

hehe ja det var inte roligt att se polisen när man stod i buskarna o kramades.. :2cool

Nä, nattsnuten i borås blev inte alltförglada av att jag körde på fel sida av.. som tur är såg dem inte när framhjulet lätta :tummenupp
Måttlig road så stanna man o vänta på sin dom.. Men dem bara kolla läget.. Fyfan vilken lättnad.. för oss båda !! :D

Alming skrev:
2480571 det var inte du hoppas jag...
Nädå det var inte Lion, ja vet vem men låter vedebörande få ställa sig i rampljuset utan min hjälp :)
Kan väl säga att det gick bra iaf..

Last edited:
Någon som har sett mig idag? gjorde en tur mellan skogome-säve-kungälv-lila edet- och sedan motorvägen hem. Vinkade på massor med hojar. Jag åkte med min gammel honda en cbx 550 röd o vit

Fabbe skrev:
2481343

Nädå det var inte Lion, ja vet vem men låter vedebörande få ställa sig i rampljuset utan min hjälp :)
Kan väl säga att det gick bra iaf..

Jag vet med vem, men håller på dig! Vill inte personen i fråga säga det själv, så har denne all rätt att tiga!

var det mmögel som körde in i götatunneln i eftermiddags? jag kom precis ut. ledsen att jag inte heja tillbaks men har inte lört mig att släppa styret när jag wheelar än:D :D

doro skrev:
2484718 var det mmögel som körde in i götatunneln i eftermiddags? jag kom precis ut. ledsen att jag inte heja tillbaks men har inte lört mig att släppa styret när jag wheelar än:D :D

Japp det var ja. :tummenupp Fattade att du inte kunde hälsa tillbaks. :hihi

Preventivt och inte sådär värst seriöst latmask-inlägg för att slippa skriva samma inlägg 916 (biposto?) gånger:

Ni som stannar vid rödljuset på Första Långgatan innan ni svänger runt hörnet mot Järntorget upp på Linnégatan, skriv här att det var du, ok? :hej :corn

/Han med fönstret öppet ner mot hörnet Första Lång/Linnégatan.

...och där kom det en retard igen precis när jag skrev detta (Husa med svart munktröja o vit crosshjälm).

Kowalski skrev:
2486937 Preventivt och inte sådär värst seriöst latmask-inlägg för att slippa skriva samma inlägg 916 (biposto?) gånger:

Ni som stannar vid rödljuset på Första Långgatan innan ni svänger runt hörnet mot Järntorget upp på Linnégatan, skriv här att det var du, ok? :hej :corn

/Han med fönstret öppet ner mot hörnet Första Lång/Linnégatan.

...och där kom det en retard igen precis när jag skrev detta (Husa med svart munktröja o vit crosshjälm).
det va nog Kesokungen på retarden

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back