Var det du???

Magge skrev:
2411071 Var det er jag kom upp jämte vid Ullevi? Jag hade en blåvit Gixxer 750.

men jag tror jag såg dig du körde på avenyn igår vid 9 tiden

Såg en Gixxer 750 mitten/sent 90-talare. Han parkerade på BRL sisjön och tjöta med någon BMW-snubbe. Var en liten bilträff där.
Hade väl inte orkat dit, men ställde upp för en klubbkompis och körde dit hans bil..

Blåvit R6 nyare modell vid Brunnsbo/Biltema och ut den vägen, runt 15:30. Du körde med orangea arbetsbyxor... Var det du?

vem var det som kom vid prem gårda ikväll vid 20 tiden med en gsxr du bromsade på fram hjulen ??! själv körde jag en ktm

NANO skrev:
2416742 vem var det som kom vid prem gårda ikväll vid 20 tiden med en gsxr du bromsade på fram hjulen ??! själv körde jag en ktm

jag tror det va hornetboy .å magnus.. va det en blå honda å rödvin gsxr

Stressade en svart R6 från korsvägen till munkebäckstorget med min blå HD vem va det?

Blondie skrev:
2420454 Du såg lite förvånad ut varje gång du vände dig om o såg att jag va kvar!

Jepp, jag blev alldrig av med mullret bakifrån. Dessutom blev det ju lite zickzak" körning, men det var skoj. Bor i krokarna (vid kålltorps video) så vi kommer säkert hetsa varandra fler gånger :tummenupp

hajtand skrev:
2420618 Jepp, jag blev alldrig av med mullret bakifrån. Dessutom blev det ju lite zickzak" körning, men det var skoj. Bor i krokarna (vid kålltorps video) så vi kommer säkert hetsa varandra fler gånger :tummenupp

Du bor granne med Anders (med hundarna) gården bredvid mig vi snackade när din bromsskiva va sned när du just köpt hojen.

Trodde det va en sporthoj???Borde väl hänga av en HD?:pannkyss

En KTM 625/660 svängde in och vinkade till vid frihamnspiren när jag precis var på väg därifrån efter ett kort wheeliepass. Framför min gamla körskolelärare...

Integralhjälm och svart/vit jacka?

Henkepenk skrev:
2422050 En KTM 625/660 svängde in och vinkade till vid frihamnspiren när jag precis var på väg därifrån efter ett kort wheeliepass.
Integralhjälm och svart/vit jacka?

Ja va där en liten sväng.. Hade ingen Integralhjälm dock.. Vinkade på nån som åkte in mot stan över g-bron på en ktm

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT