Rasorblade
Ny medlem
Tutade på GixxerTina och Peter R1 idag vid rondellen Bilia Sisjön...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottschalk skrev:2329511Blev omkörd av en röd cbr mod nyare ikväll vid nödinge/lilla viken, kom ikapp vid surte rödljuset och slangade lite där, sen drog han vid rödljuset surte södra när det var rött, sicken![]()
Någon här ??
Mögel skrev:2329798Man får åka för rött vid de stoppljuset.. För de slår FAN aldrig om till grönt.![]()
Gottschalk skrev:2331296Sant, men tycker ändå det känns "sådär" att chansa, finns ju trots allt en risk att det svänger ut någon.......
Calle^^ skrev:2331753Ute på volvo arendal igår.. Vid lunchtid.. Någon som va ute med sin stunthoj (en svart å röd cbr) å lät några åka me på lite bakhjul å stoppies.. Efteråt så tränade han själv med.. Såg riktigt ballt ut iaf..![]()
![]()
Pinky skrev:2329090Jag såg nån stackare på södra vägen som stog och pratade med en mcsnut nu i eftermiddags. Blå R1-98 om jag inte såg fel, nån härifrån? Vad hände, noterade att det saknades en regplåt på hojen.
700?dewil skrev:2333384Japp han e härifrån, va me oss ute o körde sen lite. 700kr i böter för skylten saknades![]()
kosz skrev:2333376Jag såg förgöraren igår flera gånger verka som han bara körde runt runt![]()
bagerah skrev:2333383Han posörkör för att bli igenkänd, nu när det kommit i rullning. Det är min teori!![]()
kosz skrev:2333376Jag såg förgöraren igår flera gånger verka som han bara körde runt runt![]()
Johansson skrev:2333712Du såg också förvirrad ut, själv leta jag också efter en utväg, hittade den vid 20.00 ungefär![]()
Förgöraren skrev:2333892hehe, du anar inte hur rätt du har!!!![]()
FÖRGÖRAREN
Oss imellan, är inte han Förgöraren aningens störd eller![]()
Till sitt försvar sa han att han försökt hänga efter nån flame-trimmad SV![]()
FÖRGÖRAREN
Glömde kolla, men fick du några stående ovationer från läktaren eller?
Kommer du imorrn eller?
FÖRGÖRAREN
...skulle kunna vart jag vettu, vilken statoil var det?zajtar skrev:2333510vem va du med 748 som jag såg vid statiol macken i hisingen .
vinka lite snabbt på dig (hade lite bråttom)![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |