Var det du???

Rasorblade skrev:
Tror jag såg Henq vid K-rauta (mölndal) vid 15-tiden idag! :va

stämmer säkert, dessutom var jag och provade 950 supermoton på en hyfsat lång tur :yoparty
mötte ett par motarder på trippen, de hälsade frenetiskt :tummenupp

här i från?

Stor sammling hojjar en bit utanför Kungsbacka på väg mot Åsa några här i från ? :)

Hmm, en vit pickup/skåpbil tutade och vinkade på mig på lunchen, jag känner ingen mä sån bil, någon härifrån??

Skrutten skrev:
Mark försöker bara få den gamla risiga Renaulten att låta som nåt fräckt.. :hihi
Baah, du är bara avundsjuk för att jag har så coola screeners i min fram och barkruta :7peta

Om du ber snällt kan du få åka med i den igen. :)

Lilltryne: den strå parkerad på Ericssons parkering på dagarna om du är nyfiken och vill se den :D

Mötte en röd-vit R1 nästan vid olskroken vid 17:30 nånting...

Hultan?

$noop skrev:
Mötte en röd-vit R1 nästan vid olskroken vid 17:30 nånting...

Hultan?
Stämmer det, tänkte faktiskt att det var du, har läst att du skaffat ny hoj, trevligt att råkas! :tummenupp

Mötte en röd-vit r1.a i skandiahamnen idag runt 17.00.. stod gottis på framkåpan.. brukar d inte hänga en gottis här på forumet?? han hade någon med sig oxå och kom från rakan utanför port6.. :)

Calle^^ skrev:
Mötte en röd-vit r1.a i skandiahamnen idag runt 17.00.. stod gottis på framkåpan.. brukar d inte hänga en gottis här på forumet?? han hade någon med sig oxå och kom från rakan utanför port6.. :)

Stod Gottis fram så var det en R6:a :tummenupp

Calle^^ skrev:

Går lätt att ta fel på super snabba r6:a :hihi

hade inget att göra igår så jag och bruden tog en liten tur käka lite glass och kolla på havet och...... :D :D

Det var två killar i mcdonald´s i Kungälv.
En med en R1 och en Mille.
Vilka var det?
Jag och en kompis beundrade hojarna

Back