Var det du???

Vem var det som hade problem med kopplingen eller nått o stannade vid vågmästareplatsen? Gul sporthoj, runt 14tiden.
Hoppas det löste sig.

Vem är det som parkerat en Honda hornet 600? mittemot återvinningstationen nära ramberget? vid 18tiden
Inte kan det väl vara dom 2 söta brudarna som satt på gräsmattan?

Härligt väder idag :D
Tjena Henke, roligt på nya jobbet?

Jag har den sista veckan sett motorcyklister överallt tycker jag.
Var det du?

(det var fattigt med mc på vägarna i stockholm i veckan kan jag skvallra)

Svart zx10r vid rondellen i lackarebäck igår ca 17, 17:30? Pinky? :)

Vilken rondell är det? Jag åkte från Mölnlycke mot Frölunda via Mölndal vid den tiden så det kan nog stämma. Såg massor med hojar igår, vinkade jag till dig :)?

Vem var det som körde en sprillans ny z1000 vid tolv tiden idag på väg ut mot säve?

Jo det var jag :tungan :D

Vilken rondell är det? Jag åkte från Mölnlycke mot Frölunda via Mölndal vid den tiden så det kan nog stämma. Såg massor med hojar igår, vinkade jag till dig :)?

Det är den vid bensinmackarna med spårvagnsspår igenom och tvåfärgat konstgräs. Du vinkade inte men jag var till fots just då, så du är förlåten. :pannkyss

Det är den vid bensinmackarna med spårvagnsspår igenom och tvåfärgat konstgräs. Du vinkade inte men jag var till fots just då, så du är förlåten. :pannkyss

Ahh, då är jag med tror jag. Mölndalsvägen mao? En väg leder upp till toltorpsdalen och den andra ut mot E6:an?

Släng nåt i huvet på mig nästa gång så kan jag stanna och säga hej :D.

Vem var det som körde en sprillans ny z1000 vid tolv tiden idag på väg ut mot säve?

Jo det var jag :tungan :D

Var det nåt att hänga i granen :)?

EDIT: Läste om din upplevelse i spamtråden. Prova min hoj innan du köper dig en z1000 ;).

Last edited:
Okej, var det Pinky igen idag vid korsvägen tillsammans med en röd ducati 996(?) klockan 17 typ? Satt på spårvagnen och höll på att få stånd när duccen drog på. :gnissla

Okej, var det Pinky igen idag vid korsvägen tillsammans med en röd ducati 996(?) klockan 17 typ? Satt på spårvagnen och höll på att få stånd när duccen drog på. :gnissla

:hihi

Nej idag var det inte jag och förhoppningsvis inte min hoj heller. Har vart på jobbet sen kl 10 och ska sitta här till 22. I morrn ska jag däremot brassa satan hela dagen :tummenupp.

Last edited:
husaberg förare som misslyckades med en stoppie vid brunnsparken idag. slutade med en fin liten marksyning...undra vem det kan ha vart? :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon