Var det du???

Vem kör blå ninja? årsmodell med luftintag under lampan.. Du stod med mc polisen bredvid när jag körde förbi.. hur gick det?

Vem var det som åkte sporthoj söderut från Korsvägen idag runt fem kanske? Du övade bakhjul och jag körde om och försökte stila lite... Gick väl sådääär.

Ställde just hojen i garaget och hörde motardbrööt utanför.

Vem var det som drog bakhjulet förbi BMW på mölndalsvägen? Du har iaf samma problem som mig att växeln hoppar ur ibland... :tungan Men annars såg det bra ut. Fast det blev lite kort.

Henkepenk skrev:
2445100 Ställde just hojen i garaget och hörde motardbrööt utanför.

Vem var det som drog bakhjulet förbi BMW på mölndalsvägen? Du har iaf samma problem som mig att växeln hoppar ur ibland... :tungan Men annars såg det bra ut. Fast det blev lite kort.

:tyket

:yoparty

Henkepenk skrev:
2445100 Ställde just hojen i garaget och hörde motardbrööt utanför.

kan har varit jag men då borde du kännt igen mig? annars kan det varit adde som var på väg att möta mig men han tror jag inte har de problemet. och föresten hoppar växeln ut för attdu sitter och smygtrycker på växelspaken:tungan

doro skrev:
2445231 kan har varit jag men då borde du kännt igen mig? annars kan det varit adde som var på väg att möta mig men han tror jag inte har de problemet. och föresten hoppar växeln ut för attdu sitter och smygtrycker på växelspaken:tungan

Kanske det. Hade inga backspeglar tror jag, så det var kanske inte du.

Vem var det som vinkade som en tok på mig utan att ta sig hjälmen så man ser vem det är!?

Du hade en röd/svart gixxer. Vi sågs vid bron i kungälv ocu du körde av i Roolsbo precis som jag men du tog sen vänster mot Oljan till. Vem är du?!

Nån annan som känner igen beskrivningen?

röd VFR? släppte sin R1 polare i kungälv sen hade vi lite rejs hem till olskroken typ (Blå HD)

Blondie skrev:
2446594 röd VFR? släppte sin R1 polare i kungälv sen hade vi lite rejs hem till olskroken typ (Blå HD)

Nej, det var inte jag...
tyvärr...

Men i kungälv var vi, och vidare norrut! :tuttar

Det måste väl ändå varit Pysch som hakade på oss mot Kungälv idag, vem var den andre? Såg dig ju även vid 18-tiden inne i stan...yeah ;).

Pinky skrev:
2448900 Det måste väl ändå varit Pysch som hakade på oss mot Kungälv idag, vem var den andre? Såg dig ju även vid 18-tiden inne i stan...yeah ;).

Stämmer :tummenupp
Har vart lite överallt idag, 36 mil blev det :yoparty

Den andra hojen är en polare till mig ( magnus77 här på SH )

Mark skrev:
2445935 Vem var det som vinkade som en tok på mig utan att ta sig hjälmen så man ser vem det är!?

Du hade en röd/svart gixxer. Vi sågs vid bron i kungälv ocu du körde av i Roolsbo precis som jag men du tog sen vänster mot Oljan till. Vem är du?!

Nån annan som känner igen beskrivningen?
Det måste vart detta, eller?

Husaberg(?) blått skinnställ och blå hjälm vid Artillerigatan, SKF nu runt 15:00?

Ngn från SH som stod på GP vid 2145 igår kväll, såg er från flygbussen, blev kör sugen på en gång :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT