Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:2444823Var det jag?
Körde jag från Kåttedala till SKF förut?![]()
Klart det var jag. Jag tjörde om en jävla Cadillac eller vare va på innsidan.Johansson skrev:2444990ja det var du, det är 50 som gäller här utanför pojkvasker. Jag ringde polisen direkct!![]()
Henkepenk skrev:2445100Ställde just hojen i garaget och hörde motardbrööt utanför.
Vem var det som drog bakhjulet förbi BMW på mölndalsvägen? Du har iaf samma problem som mig att växeln hoppar ur ibland...Men annars såg det bra ut. Fast det blev lite kort.
Henkepenk skrev:2445100Ställde just hojen i garaget och hörde motardbrööt utanför.
Vem var det som drog bakhjulet förbi BMW på mölndalsvägen? Du har iaf samma problem som mig att växeln hoppar ur ibland...Men annars såg det bra ut. Fast det blev lite kort.
doro skrev:2445231kan har varit jag men då borde du kännt igen mig? annars kan det varit adde som var på väg att möta mig men han tror jag inte har de problemet. och föresten hoppar växeln ut för attdu sitter och smygtrycker på växelspaken![]()
Blondie skrev:2446594röd VFR? släppte sin R1 polare i kungälv sen hade vi lite rejs hem till olskroken typ (Blå HD)
Blondie skrev:2446704nyare VFR med avgasen uppe vid sitsen
Pinky skrev:2448900Det måste väl ändå varit Pysch som hakade på oss mot Kungälv idag, vem var den andre? Såg dig ju även vid 18-tiden inne i stan...yeah.
Det måste vart detta, eller?Mark skrev:2445935Vem var det som vinkade som en tok på mig utan att ta sig hjälmen så man ser vem det är!?
Du hade en röd/svart gixxer. Vi sågs vid bron i kungälv ocu du körde av i Roolsbo precis som jag men du tog sen vänster mot Oljan till. Vem är du?!
Nån annan som känner igen beskrivningen?
Paser skrev:2451022Ngn från SH som stod på GP vid 2145 igår kväll, såg er från flygbussen, blev kör sugen på en gång![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |