Var det du???

Angel1000 skrev:
Jag såg oxå dig! O du mig...för du såg väl att de va jag som tutade och vinkade när ni åkte ner på Berzeligatan...jaja, antar det.

Nu ska jag ägna mig åt rast och vila...

janoshki-jonaz skrev:
Den där REPSOLhondan ägs av Niklas i WCX...
det finaste e ju att han stuntar med den ibland oxo.. :)

Nej, det är inte han vi menar, det finns fler som har Repsol-05:or i stan...

@bagerah: Var det du som stod och softade vid Landvettervägen när jag och två kompisar körde förbi igår runt sex-sjutiden?

Marcus skrev:
@bagerah: Var det du som stod och softade vid Landvettervägen när jag och två kompisar körde förbi igår runt sex-sjutiden?

Visst var det så! :) Skön liten paus...och när jag väl drog lyckades jag för en gångs skull tajma så jag hade fri väg nästan hela vägen till mölnlycke...
Va det du som vinka?

Coola Ola skrev:
Jag ser inte nån, nånsin... :(

Ja, men ta av dig skygglapparna då! :pannkyss

Jag såg i alla fall dig och skarpkanten samt ett par hojar till som jag inte kände igen.

röd fin ducce 748/916/996a rullade upp precis utanför mitt hus ikväll vid 9tiden typ och slank in i en villa.. nån som bor borta vid svartedalen och kör twin? :D

Nån från Nol här? Jag är nyinflyttad (Enekullevägen) och det surrar en massa hojar däromkring.

Chris skrev:
Nån från Nol här? Jag är nyinflyttad (Enekullevägen) och det surrar en massa hojar däromkring.
De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya :D ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...

Welcome to hell! (Nol asså)

Mark skrev:
De finns en massa från dina hoods här. Mary, Cathy, Plyschbjörnen, Långa Farbrorn (snart - ska bara bli av med sin lya :D ) mm mm...jaja, dom håller väl bättre koll på sig själva...

Welcome to hell! (Nol asså)

Skall du flytta till Nol långis?? Varför får jag alltid veta allting sist för....

Krattis är på sin plats kanske?
Jag kan hjälpa dig bli av med lyan om du vill....

bagerah skrev:
Skall du flytta till Nol långis?? Varför får jag alltid veta allting sist för....

Krattis är på sin plats kanske?
Jag kan hjälpa dig bli av med lyan om du vill....

Lita inte på vad Mark säger :fatta!

Jag upprepar jag kommer ALDRIG (aldrig) att flytta till Nol (aldrig).

Alltså ALDRIG.

Långa farbron skrev:
Lita inte på vad Mark säger :fatta!

Jag upprepar jag kommer ALDRIG (aldrig) att flytta till Nol (aldrig).

Alltså ALDRIG.

Jaja, vi får väl se vad hans två chefer har att säga i den frågan. Ge honom ett år bara... :rofl

Det handlar inte alltid om vad man vill...ibland bara måste man göra vissa saker. :död

Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? :va Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.

Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP. :)

PacMan skrev:
Lite sent nu kanske, men jag kom körande från Gråbo-hållet och svängde in på den där goa vägen som går mot Älvängen i lördags vid 14-tiden. Där stod ett hojgäng på 10 pers eller så, var det 12:00-turen från GP tro? :va Jag kör en jättegrön ZXR med grönt kåpglas, och har rött skinnställ. Ni stod på "fel" sida vägen så jag tog för givet att ni hade kört åt andra hållet.

Aja, bara undrade om det var folk härifrån? Nån lördag ska jag nog orka släpa mig till GP. :)

Det måste varit vi ja!! Vi åkte uppåt sollebrunn å vidare sen... :)

Stötte på en enstöring ute vid backa kyrkogata idag strax efter 22.. körde som en idiot(väckte hela området typ). En orange R1 tror jag det var, den lät utav :brinnerup

Var det du?

PacMan skrev:

Dig såg jag idag på första långgatan vid järntorget... Satt själv iof i bil. :)

Kan inte ni som har lite riktiga hojar åka å tanka på OK-Fiskebäcksmotet!? :confused:

Så trött på alla Shadows, Wildstars å V-roddar som ständigt fiser åt min balkong...

Vill ju ha lite högvarvig skönsong, god-damn-it :)

Det är ju även den enda chansen jag får på ett tag att skriva i dena tråd!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...