Idag blev det en tur från Hyssna till Landvetter, började köra runt 1830 och mötte då en himlans massa så jag vet knappt vart jag ska börja. Var det du!!?? jag körde själv men mötte hur många gäng som helst, såg vääldigt trevligt ut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du såg ett gött gäng hojar vid badplatsen och en massa trevliga människor som satt och grillade, så var det viIdag blev det en tur från Hyssna till Landvetter, började köra runt 1830 och mötte då en himlans massa så jag vet knappt vart jag ska börja. Var det du!!?? jag körde själv men mötte hur många gäng som helst, såg vääldigt trevligt ut![]()
![]()
Om du såg ett gött gäng hojar vid badplatsen och en massa trevliga människor som satt och grillade, så var det vi![]()
![]()
jaahaaa, så råkar man inte vara hoj-buren, skall man huka sig och hålla sig undan när mc-folket skall ut o döna?
jag ber om ursäkt, jag går och gräver ner mig tills oljan tagit slut, du har ju såklart helt rätt
Har flera dåliga erfarenheter av Johans så jag har lovat mig själv att inte handla av dem igen.
Verkar som om många vänder sig till andra handlare av samma orsak.
Och? Hörselproppar finns för barn också!?![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |