Var det du???

vem vare som tuta på mig på e6an norrgående precis innan avfarten mot 40an igår?

Silvrig peugeot modell liten, 206 eller vad dom heter.

Såg 2st motarder vid Burger King - sisjön idag vid 15.30 snåret. Den ena såg ut att vara en Yamaha men den andra såg jag inte riktigt och en av er hade Head Cam :) var det ni?

Måste man köra i stan och uiiila för att synas? :gråta

Antagligen, inne på 6e sesongen med hojkort och aldrig fått en enda "var det du" :gråta

vi får väl se till att korsa varandras vägar och sen skriva här båda två :D

(egentligtn tror jag man behöver SH eller P* tröja för att hamna i tråden om man inte redan är "känd")

En svart Yamaha FZ1-N körde vid mc donals i kungälv!
Runt 4 tror ja

Jag åkte på en Svart Yamaha FZ1-N
bakom os åkte en röd suzuki nån gammal sak
Men vem va du?

En gul/vit 749/999, en röd 916/996 samt ett rött monster vid Statoil Munkebäck vid 11:30?

Lustigt att jag mötte er igen mellan Inseros och Hällingsjö ~45min senare.

En HRC Blade och en Ducati mellan väg 156 och preem nedanför flyget i härryda! Var det ni?

En HRC Blade och en Ducati mellan väg 156 och preem nedanför flyget i härryda! Var det ni?

Tjena gubben! Det var er vi mötte asså? Brorsan på sin HRC och jag på Duccen. Såg inte andra hojen som var framför dig tror jag... vad var de för någon?

Riktigt grym dag idag, redigt slut efter 2 timmars åkande :)

Tjena gubben! Det var er vi mötte asså? Brorsan på sin HRC och jag på Duccen. Såg inte andra hojen som var framför dig tror jag... vad var de för någon?

Riktigt grym dag idag, redigt slut efter 2 timmars åkande :)

Det var min :tuttar på hennes Hornet 600! Vi åkte hemifrån vid 10 tiden imorse och var med på pimpstars evenemang! Grymt go körning med säkert 50 hojar! Nu är man lite seg!

/Gustav

Har inte suttit på hojen överhuvudtaget denna helg8( Men för ett tag sedan knogade jag nästan med Firefox (SAAB<->Blade) och jaf vet att det var Du!!!

\m/

Jag pep förbi Arendals berömda parkering påvägen hem (22.00), där slangade två fint i kör medans en tredje fotade:yoparty, ni?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon