Var det du???

en hoj vid ullevi som retade en bil.. du körde sakta mot stan å körde sixsack... du?

sedan en hoj från kba in till gbg som körde som fan å mellan alla bilar.. du?

Vem va du som satt på en cb600 eller cb1000r vid 17 tiden i Kungälv
Jag satt i en svart v40 skicka fram dig för jag såg att du hade lite bråttom men du skakade på huvudet. Har inte mycket att säga förutom att du har inget innanför skallbenet

Jag satt i en svart v40 skicka fram dig för jag såg att du hade lite bråttom men du skakade på huvudet. Har inte mycket att säga förutom att du har inget innanför skallbenet

:D du är så aggresiv ungeman ta det lugna :krama

Konstigt..alla vi brukar vara änglar när vi är ute o kör:arsele

Det är väldigt många bilar som brukar vilja släppa förbi en på 2+1 vägar men jag brukar visa tecken med handen att jag inte vill för att det är för trångt och det är en väldigt onödig olycka om det skulle hända något.. är man dum innanför skallbenet då:va

Det är väldigt många bilar som brukar vilja släppa förbi en på 2+1 vägar men jag brukar visa tecken med handen att jag inte vill för att det är för trångt och det är en väldigt onödig olycka om det skulle hända något.. är man dum innanför skallbenet då:va

Denna kille låg å tryckte mig i röven antingen så va det för att han vill kyssa mig eller köra om mig å jag som va ute med familjen för å käka på en resturang hade inte bråttom ,så jag antog att han vill köra om mig ,antar att när jag ger han tecknet så är det ok ,då ska han inte skaka på huvudet elr förklara för mig att jag är dum, för alla som har kört i kungälv vet att den vägen är riskfritt ,

Konstigt..alla vi brukar vara änglar när vi är ute o kör:arsele

Ja jag vet inte hur du brukar köra men jag kör som Gud :arsele:FU

Last edited:
Två motarder/enduro i Slätthult, fredag och söndag, han inte riktigt se vad det var för hojar men jag tror iaf en av dom var en KTM690.

Vilka kan det ha varit!?

repsol CBR1000 som "wheelade" förbi tintin straxt efter 20?

schysst hoj men akta så du inte får styret i fejjan med dom slangningarna :tungan hehe..

Kanske lite långt norrut, men var det du som körde RC8 (R?) söderut på Wallhamnsrakan (Tjörn) vid 2030 idag?

Tror fan det var första gången jag såg en RC8 på gatan, bra där :tummenupp

det var inte min firestorm du förväxlade mot en rc8 då ? :D tog mig en tur ute på tjörn vid den tiden nämligen :)

Nej det hoppas jag inte att jag ser så illa. Men kan ha varit dig jag mötte vid Kullens handelsträdgård ca 15 min senare?

Själv körde jag svart multivan...

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back