Var det du???

Motardpilot stegrade på mandolingatan (Ruddalen) och forstatte mot Järnbrott precis.

Var det du?

Va de du Paser som stod och kickade febrilt strax ovanför Sahlgrenska runt 16 tiden? Han knappt se dig. :)

Va de du Paser som stod och kickade febrilt strax ovanför Sahlgrenska runt 16 tiden? Han knappt se dig. :)

Jo det var jag.
En gummipackning mot motorn hade pajat så motorn fick lite för mycket luft, men hem kom jag iaf :)

civilsnut i blåljus vid 18 tiden idag vid lisebergsmotet. körde lugnt o fint o du peka finger din hora. var det du?? annars om du finns här så ska jag slå pannbenet på dig ditt as för jag vill ha en förklaring. ;)

civilsnut i blåljus vid 18 tiden idag vid lisebergsmotet. körde lugnt o fint o du peka finger din hora. var det du?? annars om du finns här så ska jag slå pannbenet på dig ditt as för jag vill ha en förklaring. ;)

Ja det var helt sjukt... vi gjorde ju inget körde ju helt lugnt och kom från ett annat håll ? :va

Det är på tiden att nån ger dig fingret. :arsele

hehe lr hur hoppas jag får tag på den snutjäveln..jag o rpm650 gjorde fan ingenting:confused:

Haha vad är det jag läser!? Polisens nya hemliga vapen, de drar finger i hotfulla situationer? Har de hölster till sina långfingrar?
Haha, var det inte nån ni kände eller så?

Haha vad är det jag läser!? Polisens nya hemliga vapen, de drar finger i hotfulla situationer? Har de hölster till sina långfingrar?
Haha, var det inte nån ni kände eller så?

nope vi kände inte dom.. d var en vit minibuss me tonade rutor me 4 antenner som hade jävligt bråttom:va...var säkert piketstyrkan

nope vi kände inte dom.. d var en vit minibuss me tonade rutor me 4 antenner som hade jävligt bråttom:va...var säkert piketstyrkan

Kan ha vart så att ni gjort nånting tidigare exempelvis gett honom
fingret? Alltså att han kände igen någon av er!

Hanspree CBR vi 9 imorse på väg ner i göta tunneln.
Nice hoj men det såg kallt ut.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...