Var det du???

Kom ikapp en svart speed triple på kungsbackaleden i höjd med avfarten till olskroken. Jag körde snorgrön speed3. Någon här?

Jag körde om en svart naken lite äldre hoj med clip-ons, efter Särömotet mot Kungsbacka, drog på rätt bra och han hängde efter, jag svängde av mot Lunna och han fortsatte mot Lerkil/Onsala.

Var det du?

Orange moppe och en svart ER6 vid Ernst Torulfsgatan i eftermiddags?

Blå R1 '02-'03 samt en R1 årsmodell okänd med GO!!!!!!! på ändan på samma gata vid lunchtid? Var har ni fått fatt på det garaget?

Såg även nån FZ6-FZ1(?) vid Marconimotet idag runt halv tre, du såg lite vilsen ut och drog ut på leden igen och uiiilade lite lite lite.

Orange moppe och en svart ER6 vid Ernst Torulfsgatan i eftermiddags?

Blå R1 '02-'03 samt en R1 årsmodell okänd med GO!!!!!!! på ändan på samma gata vid lunchtid? Var har ni fått fatt på det garaget?

Den blå R1:an var en 03:a och den med GO!!!!!!! på ändan var en 00:a;)
Ja, du..hade en satans tur med det garaget kan jag säga, men om jag har otur, så blir jag eller rättare sagt han som hyr det ev av med det snart. Får jag verkligen inte hoppas då jag bor bara på promenadavstånd från det.

Vart har dom störst kebabpizza i stan?

Den ska va ganska tjock i botten och mycket kött.

Tips?

Edit: Billig med.

Den största pizzan i stan vad jag har sett än så länge är på Mozzen Pizzeria i guldheden. De är enorma men däremot lite tunna också, väldigt goda kebabpizzor.

Kostar 65kr om jag inte minns fel.
Måste testas!

Avenyn runt kl 17 idag, kille i vit klädsel gick förbi med en enorm Kebab i handen, (det var jag på den svarta Motarden som tutade) Var det du!?

Träffade på en CBR 900, kåplös fighter på motorvägen från gamlestan till angered. Du körde bakhjul, jag körde en silvrig Hornet av nyare modell.

Kul att se dig göra wheelies :) Dock satte blev jag skraj när du låste upp bakhjulet bakom lastbilen... men sen insåg jag att det var meningen.

Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race.. :banana

Träffade på en CBR 900, kåplös fighter på motorvägen från gamlestan till angered. Du körde bakhjul, jag körde en silvrig Hornet av nyare modell.

Kul att se dig göra wheelies :) Dock satte blev jag skraj när du låste upp bakhjulet bakom lastbilen... men sen insåg jag att det var meningen.

Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. :hej Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka... :yoparty

Vilka va ni som var med och leka med bilarna igår kväll på streetracet? Kul att se lite hojar ska nog ta med min nästa gång så ska ni få ett riktigt race.. :banana

Om det var en liten motard tjej med så var det jag.. :hej Japp det var mening isåfall ville det skulle ryka... :yoparty

du är så busig mögel:yoparty

Det var jag som lekte mest tror jag! ingen annan vågade! du får väl rullar fram nästa gång!Q-ster:yoparty

du är så busig mögel:yoparty

Antish!!!!!!!!!!!! du skulle har varit med igår!!!!! next time baby....
Wheelie wonderchildren!

Quintish:arsele

Last edited:
Den blå R1:an var en 03:a och den med GO!!!!!!! på ändan var en 00:a;)
Ja, du..hade en satans tur med det garaget kan jag säga, men om jag har otur, så blir jag eller rättare sagt han som hyr det ev av med det snart. Får jag verkligen inte hoppas då jag bor bara på promenadavstånd från det.
Fasen, då borde vi vara grannar...

Hoppas att ni får behålla garaget.

:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...