Var det du???

en svart husa som körde förbi maxi i torslanda mot hjuvik runt 5-halv 6.

Gissar på att det var du tapper?

Kille med KTM 690 och brottsbenäget utseende och utan hjälm vid gasklockan runt 14:15.
Var det du??:banana

3 Busor(?) i Kållered runt 16-tiden. Vi hejade. Såg rätt ball ut med tre st om jag nu såg rätt.

2 motarder på eskilsbyvägen lite efter 16, samt blå hoj, typ Fazer(eller vetefan faktiskt vet knappt hur de ser ut) på fel sida vägen, haha, du fick köra in på din sida igen när vi möttes. Du hade en kompis med dig också, silvrig hoj.

Var det du, eller? :confused: :)

SvartVit KTM runt HjalmarBrantingsplatsen/Backaplan klockan 17:30 tiden.
Snygg powerwheelie :banana

Edit: Orange KTM wheelandes i Billdal runt kl19. Mr.Orange??

Last edited:
pratade med en trvlig kille idag på donkan vid stigscenter runt 16.30-17.00 någon gång

och sen 10min senare fick vi följe av 2 hojar från korsvägen uppför eklandagatan :banana

svart speed triple 1050 vid Heden idag kl 1800

satt själv i svart saab då min triple skall in på Johans för mysko ljud i spisen...
när jag skulle lasta upp henne på släpet tidigare idag så upptäcker jag en spik i mitt hyffs nya bakdäck... :huvet :huvet :huvet
räcker inte med att semesterkassan seglar iväg med felsökning o rep. av motor då alltså....

den här helgen hade jag verkligen velat vara på två hjul... lagom avis på alla er som kunnat njuta av dessa sköna dagar.

Suzuki DR 450 SM (?) vid backen upp från Eketrägatan mot Älvsborgsbron igår ca 18.30-19.00. Var det du?

svart speed triple 1050 vid Heden idag kl 1800

satt själv i svart saab då min triple skall in på Johans för mysko ljud i spisen...
när jag skulle lasta upp henne på släpet tidigare idag så upptäcker jag en spik i mitt hyffs nya bakdäck... :huvet :huvet :huvet
räcker inte med att semesterkassan seglar iväg med felsökning o rep. av motor då alltså....

den här helgen hade jag verkligen velat vara på två hjul... lagom avis på alla er som kunnat njuta av dessa sköna dagar.

Surt! :(

Men så är det väl tyvärr när man kör triumph :gnissla

Äldre cbr vit med blå och röd/rosa dekor genom tingstadstunneln mot hisingen runt 8 i morsen.. nån här?

SvartVit KTM runt HjalmarBrantingsplatsen/Backaplan klockan 17:30 tiden.
Snygg powerwheelie :banana

Edit: Orange KTM wheelandes i Billdal runt kl19. Mr.Orange??

I'd wish! Ar utomlands i solen for tillfallet, och har inte kommit till wheelandet an. Ar ju fortfarande rookie :( Men det ar val det forsta man borjar trana pa nar man kommer hem. Galler bara att hitta nagon som kan lara ut :yoparty

Morgon pigg tjej på en svart Yamaha modell typ streetfighter. Såg dig på motorvägen i höjd med Jonsered på väg mot stan, typ lite innan 06.00 idag. F-n vad tidigt jag var ute och gick idag :banana

såg 3 hojar vid 19.40 tiden på väg mot torslanda (ungefär vid shell raff) en grön fighter, såg ut som z750, en grön ninja i mitten och längst bak en vit fighter tror jag, jag nicka lite sent för jag låg på lite=) tror d andra gången jag stöter på gänget på sistone. var det du?

I'd wish! Ar utomlands i solen for tillfallet, och har inte kommit till wheelandet an. Ar ju fortfarande rookie :( Men det ar val det forsta man borjar trana pa nar man kommer hem. Galler bara att hitta nagon som kan lara ut :yoparty

He he, OK :). Ja, bara att hitta nån raka o träna. Vi brukar träna på freeports parkeringsplats i kungsbacka några stycken annars, bara att hänga på, blir en del bakhjulsträning på motardkörningarna i Göteborg också:tummenupp .

Blågul Husaberg vid trafikljuset som är vid Nya och Gamla Ullevi ca 17.20. Du körde in mot stan och drog upp på bakhjulet en liten bit efter trafikljuset?

Honda CBR 1000rr repsol 04-07 kom strax efter Husabergen?

Blå R1 02-03 (tror jag? den med brett diodbakljus) körde mellan köerna på bron över E20/E6 för att köra på norrgående (fortfarande i Ullevi-området alltså) runt 21-tiden?

Någon här?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...