Var det du???

Får väl också skriva i denna tråden då :tungan
Tror jag såg Bikestreet körandes på annebergsvägen vid 14:30 tiden idag (?).
Såg ut som det var samma hoj och skinnställ iaf.

Funderat lite.....är det bra eller dåligt egentligen att man inte blir sedd och omskriven här :va
Kanske bra å inte bli upptäckt ibland när man kör, räcker tanten gnäller som fan över att man kör och hur :yoparty

b-rude, robbanh, Ling, brutalissimo och sen även kwasten - tack för en skoj kväll!
Var det cykelstyre som gjorde ett kort gästspel med oss också?

Vem var du på blå r1/r6 som hängde med från järntorget bort till avenyn vid 21.40?

Last edited:
Funderat lite.....är det bra eller dåligt egentligen att man inte blir sedd och omskriven här :va
Kanske bra å inte bli upptäckt ibland när man kör, räcker tanten gnäller som fan över att man kör och hur :yoparty

Bor du i Kungsbacka och ibland kör ihop med en till BB (grå?) så har jag sett dig flertalet gånger:tummenupp

Var det du? :) :D

b-rude, robbanh, Ling, brutalissimo och sen även kwasten - tack för en skoj kväll!
Var det cykelstyre som gjorde ett kort gästspel med oss också?

Vem var du på blå r1/r6 som hängde med från järntorget bort till avenyn vid 21.40?

Tack själv, det var mkt trevligt! Kanske en svängom igen nästa vecka? :)

Bor i K-backa ja.....men kör oftast själv, ibland dock med annan svart BB.
Finns ett par andra BB i KBA med.

Ok, men jag har nog sett dig någon gång:tummenupp
Ja, jag tycker nästan att man ser en BB var dag här i stan:tummenupp

Bor du utåt mot landsbyggden eller centralt? Själv bor jag i västra villastan, 800 meter ifrån innerstan.

Det var nog Kjell Bergqvost aka Snövit:D :tungan

Eller Markus aka Snövit :tummenupp :) :rolleyes:

Last edited:
Gjorde nästan 30 kurviga mil igår, kan mycket väl ha varit jag:tummenupp

En fråga. Vet du hur många registrerade Duc 848 det finns i Sverige? Vita? På bästkusten?

Det är inte varje dag man ser en 848 och de gånger man ser en så är det du :) :tummenupp

Ok, men jag har nog sett dig någon gång:tummenupp
Ja, jag tycker nästan att man ser en BB var dag här i stan:tummenupp

Bor du utåt mot landsbyggden eller centralt? Själv bor jag i västra villastan, 800 meter ifrån innerstan.

Eller Markus aka Snövit :tummenupp :) :rolleyes:

Centralt, nära en golfbana :yoparty

Back