Var det du???

Jag ser Petrus ER-6n med WCX-dekaler utanför jobbet men inte Petrus!

KTM 525 tror jag det var som kom upp brevid mig vid rödljuset shell raff
å vi gasa lite ihop i Lundbytunneln ca 00:30 i natt.Var det du?

Sätta en lapp på den då?

"Rör hojen och dö en långsam smärtsam död!"

Jo, jag funderar faktiskt på att göra det. Men tror du inte att de blir lite fulla i skratt om de läser det och sedan ser att jag kommer :D
Iof, hade jag kommit vid rätt tillfälle så hade det inte varit omöjligt, men så långsam hade den antagligen inte blivit :gnissla

Jo, jag funderar faktiskt på att göra det. Men tror du inte att de blir lite fulla i skratt om de läser det och sedan ser att jag kommer :D
Iof, hade jag kommit vid rätt tillfälle så hade det inte varit omöjligt, men så långsam hade den antagligen inte blivit :gnissla

"Rör hojen och jag ringer Paser" då? :tungan

Ja :mad:
Eftersom det känns som om det kommer slå över i huvudet ordentligt ifall jag kommer ut efter jobbet en gång till och någon har dragit sina jävla fingrar på min dammiga hoj så lämnar jag den hemma.

Haha, du lever ett hårt liv!

Kanske är dags att du tvättar hojen så slipper du leva i sån misär. :tummenupp

Haha, du lever ett hårt liv!

Kanske är dags att du tvättar hojen så slipper du leva i sån misär. :tummenupp

Ja, jo, jag vet att det inte är så farligt och det var väl den där berömda droppen som rann över igår när jag kom ut (även om jag alltid blir arg när folk gör så och jag inte kan förstå varför man ska kladda på andras saker.)

Men jag tänker nog ändå inte tvätta den varje eller varannan dag innan jag åker till jobbet.
Nu ska jag inte nämna eller diskutera det igen, förrän det händer nästa gång antagligen :rolleyes:
:backontop

du körde på bakkan på motorvägen igår kväll vid pilegården burger king jänbrott ..orange supermotard

Visst var det väl Bus-bo jag mötte på E20 i höjd med Olskroken vid 07:30-tiden imorse? Kopplingshanden hade änna fullt upp, men jag försökte nicka lite i alla fall. :hej

Visst var det väl Bus-bo jag mötte på E20 i höjd med Olskroken vid 07:30-tiden imorse? Kopplingshanden hade änna fullt upp, men jag försökte nicka lite i alla fall. :hej

Det måste det ha varit för jag såg honom strax innan vid centralen :)

Om det var, du såg så himla söt ut där du satt fast i köerna :lol
Det måste det ha varit för jag såg honom strax innan vid centralen :)

Jag kör inte fort :fakta

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...