Var det du???

:va Vem var de som kom med en Svart-KTM-640-typ,,,på mogonen vid kl 07:35,(Järntorget),de gick ju lite hit å dit,,, (Halt ute)....:va

Gammal vfr med gult ljus imorse vid 0650 vid ullevi, såg jävligt kallt ut

Nån motard som kör varje morgon från Allen mot Ullevi..oftast på ett hjul vid 06.30 på morgonen? såg väldigt och lät väldigt bra ut! =)

/Martin

Vem körde på en Exc? Sm utanför kviberg mot Stan/bellueve kl 13.30?? Såg att du körde lite bakdäck när du drog iväg efter rondell och spann ur rondell såg det utsom...:) Kul att någon e ute och kör fortfarande :)

Vem körde på en Exc? Sm utanför kviberg mot Stan/bellueve kl 13.30?? Såg att du körde lite bakdäck när du drog iväg efter rondell och spann ur rondell såg det utsom...:) Kul att någon e ute och kör fortfarande :)

Det var jag. :hej Är ju ingen fara att köra nu det var ju varmt idag.

Det var jag. :hej Är ju ingen fara att köra nu det var ju varmt idag.

Du sladdade väl lite så lite halt måste du la vara:P? Stod på vänstersida vid busshållsplatsen med svart Crossjacka och svart mössa, du såg mig inte va?

Tänkte vinka men eftersom jag inte satt på hojen hade du nog inte vinkat tillbaka :rolleyes:

Fan jag vill också lära mig köra bakhjul:huvet Dock avställd hoj nu:mad:

Parkerad sporthoj bakom Shell på mölndalsvägen. Visst är det hyffsat ljummet idag, men borde ju vara snorhalt ändå... :gnissla

Du sladdade väl lite så lite halt måste du la vara:P? Stod på vänstersida vid busshållsplatsen med svart Crossjacka och svart mössa, du såg mig inte va?

Tänkte vinka men eftersom jag inte satt på hojen hade du nog inte vinkat tillbaka :rolleyes:

Fan jag vill också lära mig köra bakhjul:huvet Dock avställd hoj nu:mad:

Nja tycker inte det är så halt. Det är ju bara kul när det släpper lite.. :)

Ne såg dig inte tyvärr..

Trådlyft!

Vem är galningen som parkerar en blå-röd cbr 600 i cykelstället vid B-porten på Volvo lastvagnar? Sett den flera dagar denna veckan, även då det varit minusgrader. :3freak

aaaaaaah - abstinensen botad för åtminstone ett tag frammåt, riktigt gött väder idag! Snart är säsongen här!

var det du som satt på en Husaberg med sh tröja på dig som körde vid rondellen vid macken där vid tuve idag runt 16:15?

Medans jag polerade bilen hemma hos mamma i säve..så körde nåra förbi vem va det som satt på kawa er6 förbi ..
efter nån minut så kom en svart ninja plus nån annan hoj bakom den va svart oxå såg inte riktigt va det va för nåt.
klockan va runt 15,00

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...