Var det du???

Hadde gärna stannat o tjôtat men det e ju fan o veta vem på hojjarna :va
Kanske hadde känt igen om du hadde haft din gamla hoj :hojsmilie

Hehe, det var det ju, mc-ordonnanser =)
Du får stanna och hälsa nästa gång! (jag vet att du bytt nick, kom inte ihåg till vad bara :P)

SH-medlem på Tryckerigatan runt 2030 idag. Jag kom på Aprilian du hade nån kåplös hoj? Var det du?

3-4 st sporthojar bl a en grön ninja sågs svänga av Kviberg o ner mot Sävenäs runt 15.00 tiden.... hyfsat tempo vad ja kunde se på håll Vilka var ni?

Ville bara tacka!

Var det du som varnade mig för polisens laser?
Svängde upp Norrut på E6 vid Kungälv söndag förmiddag. Jag kom precis ut från påfarten vid Bohus fästning. Gick ut i omkörningsfil när du vinkade som bara fan, nästan stod på hojjen för att få mig att inse att det är poliser i krokarna.
Jag uppfattade iaf varningen och valde att inte köra om husbilarna..:tungan
Mkt riktigt så var det en jäkla massa poliser men dock verkade de alla hålla sig till att bevaka södergående trafik.
Vill iaf tacka dig för varningen, var det du?:tummenupp
//T

Såg lite allt möjligt igår men la iaf märke till två Duccar, 999:or om jag inte såg fel (kanske finns fler motoralternativ men dom såg ut som 999:or iaf) på vägen mellan Hällesåker - Hällingsjö, ni svängde höger efter sjön in mot eskilsby. Någon härifrån?

Sen mötte jag även ett gäng hojar alldeles nära Lindome. Ni körde gamla vägen mot kungsbacka och mötte mig i den första högerkurvan. Jag hade fullt upp med kurvan men hann skymta nån orangea hoj i smeten samt en grå er6:a längst bak i truppen. Klockan var väl runt 15.30

Vit/Blå gixxer 750. Vi tog följe från E6 kungsbacka hela vägen till torslanda där jag fortsatte mot hönö. Var det du? :tummenupp

Vit/Blå gixxer 750. Vi tog följe från E6 kungsbacka hela vägen till torslanda där jag fortsatte mot hönö. Var det du? :tummenupp

var det igår på eftermiddagen och ni fläskade på rätt gôtt så körde ni om mig iaf =) Hann inte ens uppfatta er i backspegeln trots att jag satt o kikade efter farsan med bil+släp om han höll jämna steg.

:hojraket

3030676 Såg lite allt möjligt igår men la iaf märke till två Duccar, 999:or om jag inte såg fel (kanske finns fler motoralternativ men dom såg ut som 999:or iaf) på vägen mellan Hällesåker - Hällingsjö, ni svängde höger efter sjön in mot eskilsby. Någon härifrån?

Sen mötte jag även ett gäng hojar alldeles nära Lindome. Ni körde gamla vägen mot kungsbacka och mötte mig i den första högerkurvan. Jag hade fullt upp med kurvan men hann skymta nån orangea hoj i smeten samt en grå er6:a längst bak i truppen. Klockan var väl runt 15.30
Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett ;)

Tyckte ja kände igen hojen och föraren. men du känner visst inte igen min tunna...

Nån här som åkte mot Norrköping från Finspångshållet igår söndags kväll... Jag låg bakom och pressa lite i en svart volvo :D..

Märke på hojen kunde jag inte se :)

Nån här som åkte mot Norrköping från Finspångshållet igår söndags kväll... Jag låg bakom och pressa lite i en svart volvo :D..

Märke på hojen kunde jag inte se :)

Vart ligger Finspång? :va Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...

Va det igår så va det nog dig vi mötte i vänsterkurvan innan rondellen i lindomme från ditt håll sett ;)

Tyckte ja kände igen hojen och föraren. men du känner visst inte igen min tunna...

Just den kurvan ja :). Jag hade fullt upp med att leka Rossi i kurvan :rolleyes: så jag bemödade mig inte med att lyfta på handen.

Såg nåt blått där i gröten iaf :hej.

Var Calle^^ som jag såg på restaurang NORTHSIDE idag i arendal.
Satt ett gäng truckers där och en med SH-tröja.

"Bad Ass Boys Have Bad Ass Toys"

Möttre tre hojjar idag på väg till jobbet. Såg inte va det var för typ då regnet, mitt visir & mitt slitna bakdäck gjorde att ALL uppmärksamhet var på vägen framför. Ni fuskade iaf alla tre med regnskydd! Fegisar...:tungan

Vart ligger Finspång? :va Känns som lite långt bort för de flesta göteborgarna. Men man kan ju å andra sidan aldrig veta...

Hehe tabbe såg att jag skrev i fel tråd nu, såg inte att det bara gällde göteborg :) Norrköping och Finspång ligger en BRA bit från Göteborg haha

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman