Var det du?

Trevligt !

dök upp en gsxr? i röven bortanför ridhuset bort mot rydboholm runt 17:20 idag.
iof åkte jag bil men d blev helt hysteriskt gasande ändå :D:D

tebax mot stan nu med hoj mötte jag ett par hojåkare i början av rydboholm mot borås sett
även en till på centralbron runt 18.00

ingen härifrån tro?

Ser jävligt mycket motorcyklar ute när jag jobbar, ser ni en OnOff bil så vinka! :hej

Ser ni denna bil åkandes så är det jag :) Nästan som R1 haha
Funderar starkt på en Ducce 848 vit som nästa hoj har ju blivit en del R1:or men vore kul att prova ngt annat för en säsong el 2.

Dock vet jag inte om tid finns denna säsong, men till nästa så skall jag va med i gemet igen :yoparty

Bifogat

• large_69469-801781.jpg
    large_69469-801781.jpg
    151 KB · Visningar: 90
  • large_69469-802868.jpg
    large_69469-802868.jpg
    57.3 KB · Visningar: 70
  • large_69469-810359.jpg
    large_69469-810359.jpg
    109.4 KB · Visningar: 80
  • large_69469-885593.jpg
    large_69469-885593.jpg
    162 KB · Visningar: 71
Last edited:
Ser ni denna bil åkandes så är det jag :) Nästan som R1 haha
Funderar starkt på en Ducce 848 vit som nästa hoj har ju blivit en del R1:or men vore kul att prova ngt annat för en säsong el 2.

Dock vet jag inte om tid finns denna säsong, men till nästa så skall jag va med i gemet igen :yoparty

Det där var väl inget! :rolleyes:
Såhär ska det se ut!

ONOFF-bil-HELP.jpg

Nu tillbaka till tråden!

Såg en grå? streetfighter på kungsleden idag vilken tid vet jag inte exakt, någon som känner sig träffad?

Var det dig vi kördeom utanför limmared påväg mot tranemo i lördags vi 14 tiden?? om inte så är det någon som har en nästan identisk saab. Snygg bil för övrigt :tummenupp

eureka du jobbar möjligen inte som väktare hos g4s uppe på volvo provbana? nihar iaf identiska bilar du å vakten där.

Någon som drog på (lät som det gick undan) utanför BAK/getängsv i borås igår vid 19:20 tiden? Han inte se vad det var alls men gött lät det allt!!! :tummenupp

Röd/Svart Honda CBR 600 RR mellan kinna och borås innan idag, vid 17-18 tiden...tror det är min fd hoj. Var det någon här inne som körde den eller?

En blå R1:a? runt 22 tiden idag knallelandsrondellen och upp till sjöbo?! (med skjuts, chey med rosa jacka!)
Lite kul med en som ville gasa med :)

En blå R1:a? runt 22 tiden idag knallelandsrondellen och upp till sjöbo?! (med skjuts, chey med rosa jacka!)
Lite kul med en som ville gasa med :)

Jo det stämmer. Det var jag & flickvännen. Lite bus på kvällen är aldrig fel. Vi får gasa mer nästa gång... :) You can be my wingman anytime :angel

Last edited:
Jo det stämmer. Det var jag & flickvännen. Lite bus på kvällen är aldrig fel. Vi får gasa mer nästa gång... :) You can be my wingman anytime :angel

Det tycker jag! Fast då väljer vi en lämpligare väg :tummenupp :D
Tur att inte min flickvän satt på bak för då hade jag inte fått gasa så! :gnissla :näsblod
Säg till om du ska ut nån dag, kommer vara ute och åka hela helgen om vädret tillåter det!
/Mattias

jag hörde en sporthoj passera sjömarken igår vid 14-15 tiden men det gick så fort att inte såg den när jag vänt mig om men hörde på varvningarna botåt sandared att du hadde bråttom strax efter kom en polisbil med blåljus i nästan samma fart:va
vem hade bråttom och varför??????

jag hörde en sporthoj passera sjömarken igår vid 14-15 tiden men det gick så fort att inte såg den när jag vänt mig om men hörde på varvningarna botåt sandared att du hadde bråttom strax efter kom en polisbil med blåljus i nästan samma fart:va
vem hade bråttom och varför??????

Synd att du inte hann se den, hade varit intressant att höra vad det var för hoj...för jag tror inte föraren kommer skriva något här.

såg 2 st fighter blade i knalle rondellen vid 15.30 är det några härifrån

samt mötte en svart sporthoj på viaredsrakan dubbla framlysen ducce , r1?? hann inte se jag försökta vinka snabbt men var i lite obalanserat läge då

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!