"Var det du"-tråden, Kungsbacka (K.H.R)

Åh fasen, ingår det inte en liten "väska" med verktyg under bakstänkan på 690/KTM längre? :va

Jodå, det följer fortfarande med en liten verktygsväska, komplett med ölöppnare. Det här var lite annat smått och gott som pytteliten led-lampa, zip ties, och annat som är bra att ha till nödreparationer :D

Vem vare, Vem vare som fucking tuta?
blå golf, du vinka men jag såg inte vem du va

Det är väl bara att räkna antalet hjul på marken, så ser man att det är jag ;-)

Tyckte det såg bekant ut, och jag var nästan på väg att stanna och säga hej, men sen blev jag osäker på om det var ni, så jag brummade vidare...

Det är väl bara att räkna antalet hjul på marken, så ser man att det är jag ;-)

Tyckte det såg bekant ut, och jag var nästan på väg att stanna och säga hej, men sen blev jag osäker på om det var ni, så jag brummade vidare...

Ha ha ok. Vi funderade över vem det kunde vara, hade helt glömt bort att du numera kör anka :D

Harrumph. Det här är väl inte förolämpa-andras-hojjar-och-säga-att-de-ser-ut-som-fjäderfän-tråden... min näbb är större än din ;-)

Last edited:
Öh! Svart yamahamotard, svart/mörkt skinnställ och crosshjälm med rött mönster på Mekonomen nyss, vem vare? Elakt att vara ute och åka hoj när vanligt folk jobbar :gnissla

Tror det, minns inte helt säkert. Var nån vit sporthoj samt en ktm (liknade dock en 125a) också.

btw, blev omkörd av Linus på sin SMR igår. Resulterade i en obligatorisk hojrunda när man kom hem :D

Du var passagerare i en 3-serie compact? Tyckte att det såg ut som du... Vem var den glatt vinkande föraren?

Hmm, jag och mad6 stod intill rakan vid början av södra sidan av Lygnern och samtalade när först ett medelålders par passerar i en citroen och både vinkar och tutar. Historien slutar inte där, 2 min senare kommer ytterliggare en bil där det även tutas och vinkas. Nån som känner igen sig i detta beteendet från idag:va ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman