Var är pillisnoppen??

3. Hur i hvete gör man nr.2 med helställ på samma jävla förkrympta toalett utan att slita höfterna ur led samt suga upp varenda uns med golvurin med skinnstället....

+10 på det om blixtlåset!

Hur f-n får ni ned skinnstället tillräckligt långt för nr 2 - stövlarna sitter ju i vägen för att få ned skinnstället tillräckligt långt...
Dessutom klämmer man ju paketet så försöker man pinka samtidigt så riskerar man att.... ja, skippar nog det senariot...

PS. Får nog sparken som moderator efter det här.... DS.

:crash

jzd36r.jpg

Hur f-n får ni ned skinnstället tillräckligt långt för nr 2 - stövlarna sitter ju i vägen för att få ned skinnstället tillräckligt långt...
Det går ju i alla fall inte att sitta ned med skinnstället i knävecken så jag gissar på att de står upp och skiter i handfatet.

Problemet är att just sätta sig på toan, sitter man väl där går det bra. Man får sitta med benen typ rakt ut :4skrika

Pissa däremot är nästintill omöjligt utan att stå och se ut som en ostbåge.

:glömdet

Dessutom klämmer man ju paketet så försöker man pinka samtidigt så riskerar man att.... ja, skippar nog det senariot...

PS. Får nog sparken som moderator efter det här.... DS.

Det är väl just det som är grejen DET GÅR INTE! Bara att trycka ned det så långt man kan och sikta noga och "falla" ner mot porslinet....

Och ja för att lyckas pinka så gäller devisen vilja, våld och vaselin....men likt förbannat brukar jag få stödpinka efter jag tagit mig upp!

Kan inte någon gör 1 och 2 sittande med skinnstället i knävecken och händerna på huvudet och se vad som händer.
Alla lägger e tia till kemtvätt.. :D

Hmm, jag kör mest gata i makligt tempo och glor på brudar.

Aldrig haft detta problemet.... :)

Är det en idé att skicka denna bild till Dainese, Alpinestars, Spidi m.fl. för att få igång inspirationen på designavdelningen? Det kanske kan komma en SH-kollektion inom en inte allt för avlägsen framtid.

13-06-16.jpg

Tänk er själva: blixtlås anpassade "stora grabbar" och skinnställ som inte är slappa i röven när man står och poserar.

En annan upptäckt är att varvtalslindikator som lyser är helt onödig. Vid 13 tusen varv börjar pungen vibrera så man vet att det är dags peta i nästa växel.

Fan nu är jag förvirrad, på Sviestad idag gjorde jag personbästa och sladdad ut ur sviestadböjen, nöjd att jag har livet i behåll och en bra tid går jag för att göra nummer 1 OCH där är han den gamla vanliga killen inte störst men heller inte den lilla plutten jag såg för några veckor sen utan en helt vanlig pillisnopp..

Fan alltså PB och grabben är tillbaka....:fakta:fakta

Vore inte det allra enklaste att slänga av sig hela stället utanför minitoaletten istället? :rolleyes:

Visserligen tar det tid, men problemen som uppstår inne på den omtalade toaletten verkar vara än mer tidsödande.

Kanske lockar det publik också :hihi

Vore inte det allra enklaste att slänga av sig hela stället utanför minitoaletten istället? :rolleyes:

Visserligen tar det tid, men problemen som uppstår inne på den omtalade toaletten verkar vara än mer tidsödande.

Kanske lockar det publik också :hihi

Du provar det först,,,, jag tror att några killar här kommer att ställa upp som publik.:hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025