Ägge
Tutlurad
Det här är en sån där tråd där det räcker att gilla direCKT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju ett vedertaget faktum att alla med literklubba har nåt som måste kompenseras för.
Nu vet vi att det stämmer![]()
Relaterad fråga nr 3;
Finns det någon kurs man kan gå för att lära sig hur man gör nr 2 när man väl har dragit på sig ett helställ utan att behöva gå i terapi efteråt på grund av den traumatiska upplevelse det innebär?
Relaterade frågor;
1.
Varför går inte blixtlåset längre ned på skinnställen?
Jag skulle också vilja ha en egen toa förosssomskallgöranr2ochmåstesläppanerskinnställetpågolvetdärwestlillaskinnbitträffatöveralltförutominnanförringen![]()
Allmänt känt inom tynglyftning/styrkelyft att adrenalin gör mannens penis mindre
Finns fysiologiska förklaringar för det, bara googla penis och adrenalin.... men det hindrar blodflödet osv....
Ps. du är inte ensam att uppleva fenomenet, dom andra har antingen inte kört fort nog eller tagit i tillräckligt på gymmet![]()
Ibland tycker jag det är ett svårt val att lägga honom i växel eller bromsbenet! Så jefla dålig viktfördelning!![]()
Pojkar.... ni har en fördel här...
JAG hade gärna sluppit min lilla lilla blåsa som måste tömmas varje kvart när jag kör hoj... FY FAAN... jag har banne mig vätskebrist varje gång jag kör hoj bara för att kunna hinna köra alls. Funderat på sån där kartong-kissesnopp som jag läst finns... men vete fåglarna om de funkar... om de inte gör det så har man ju hela stället fullt med piss liksom...![]()
Den kissesnoppen är nog lättare att hitta,,,, men nu kom jag på en lösning på mitt problem,,,, hrrrmmmPojkar.... ni har en fördel här...
JAG hade gärna sluppit min lilla lilla blåsa som måste tömmas varje kvart när jag kör hoj... FY FAAN... jag har banne mig vätskebrist varje gång jag kör hoj bara för att kunna hinna köra alls. Funderat på sån där kartong-kissesnopp som jag läst finns... men vete fåglarna om de funkar... om de inte gör det så har man ju hela stället fullt med piss liksom...![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |