Var är mitt ryggskydd?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Förra året lyckades jag med stor framgång efterlysa lite saker som var försvunna. I år verkar allt utom ryggskyddet vara på plats. Har en svag aning om att jag lånade ut det i höstas. Nån som vet var det är?

Ryggskydd

Don Quixote skrev:
2109691 Förra året lyckades jag med stor framgång efterlysa lite saker som var försvunna. I år verkar allt utom ryggskyddet vara på plats. Har en svag aning om att jag lånade ut det i höstas. Nån som vet var det är?

Kanske är lättare ifall du frågar dina polare IRL?

Ojje skrev:
2109984 Kanske är lättare ifall du frågar dina polare IRL?

Kanske, men det behöver inte vara en polare som lånat det. Känns som att det var någon på ERFet på Anderstorp som frågade om han/hon kunde låna det. Jag har redan anklagat Strider men han var helt oskyldig, så nu testar jag här.

Förra året visade det sig att mina depå-stöd var i Örebro och nån annan pryttel också var på vift nånstans i Sverige. Så man vet aldrig :)

Tror bestämt jag såg ett ryggskydd hängandes inne på ett av herrdassen på A-torp. Trodde det var en racemässig handduk, så jag både torkade händerna & snöt mig i den. :rolleyes:

Jag gick i ett halvår o letade efter mitt ryggskydd o trodde jag hade lånat ut det, men hittade det häromdagen under förarstolen i bilen. Lycka till med letandet! :tomten

Eftersom det efterlyses saker här så: DonQ: Glöm inte att du är skyldig Gamle Svarten ett bättre begagnat bakdäck efter körningen på Gotland Ring förra året :)

kurre3 skrev:
2109977 Svårt att säga... Var är min passagerarhjälm? (lånar tråden) :va

Kolla om den senaste passageraren glömt att ta av den.

Freppa skrev:
2110132 Eftersom det efterlyses saker här så: DonQ: Glöm inte att du är skyldig Gamle Svarten ett bättre begagnat bakdäck efter körningen på Gotland Ring förra året :)

God'dam - det har du rätt i! Det måste vi ju lösa! Hacka på mig lite då och då så ger det med säkerhet utdelning!

Don Quixote skrev:
2110263 God'dam - det har du rätt i! Det måste vi ju lösa! Hacka på mig lite då och då så ger det med säkerhet utdelning!
Du är skyldig mig pengar.
Massor av pengar :D

Edit: ett litet tips kan ju vara att märka din prylar, samt skriva upp när du lånar/lånar ut prylar :)

Åsa skrev:
2112739 Du är skyldig mig pengar.
Massor av pengar :D

Edit: ett litet tips kan ju vara att märka din prylar, samt skriva upp när du lånar/lånar ut prylar :)
Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!

Peno skrev:
2112794 Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!

Funkante på grabbens dagis! Där har föräldrarna inte fattat mitt/ditt tydligen. Säkert dom som provsitter/stjäl hojjarna oxå. :fatta!

Peno skrev:
2112794 Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!
OT: kommer du till Anderstorp? Dottern måste ju bli sugen på att börja åka snart väl :)

Åsa skrev:
2113271 OT: kommer du till Anderstorp? Dottern måste ju bli sugen på att börja åka snart väl :)
Köttet är villigt, men anden är svag. jag vill väldigt gärna åka ner och titta på, men jag får svårt att hinna med det på grund av andra förpliktelser. Möjligen, om det är fint väder på lördagen, kan jag tänka mig att ta hojjen ner för en kopp kaffe med dig.

Edit: Dottern ja, hon fyllde moppe förra veckan. Och som du väl redan har gissat kör hon omkring på en rossi replica.

Peno skrev:
2113395 Helt klart, kommer ned med hojjen lördag för en kopp kaffe med dig.

Edit: Dottern ja, hon fyllde moppe förra veckan. Och som du väl redan har gissat kör hon omkring på en rossi replica.
Härligt, it's a date ;-)

Hälsa och gratta henne. Trodde hon skulle ha en rosa hoj :va

Åsa skrev:
2113768 Härligt, it's a date ;-)

Hälsa och gratta henne. Trodde hon skulle ha en rosa hoj :va
Fulcitering trodde jag var GSXR1100R förbehållet.

Hoppas donken inser att detta samtal förs för att hålla tråden vid liv, så att ryggskyddet kan komma tillrätta.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back