Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Förra året lyckades jag med stor framgång efterlysa lite saker som var försvunna. I år verkar allt utom ryggskyddet vara på plats. Har en svag aning om att jag lånade ut det i höstas. Nån som vet var det är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Don Quixote skrev:2109691Förra året lyckades jag med stor framgång efterlysa lite saker som var försvunna. I år verkar allt utom ryggskyddet vara på plats. Har en svag aning om att jag lånade ut det i höstas. Nån som vet var det är?
Ojje skrev:2109984Kanske är lättare ifall du frågar dina polare IRL?
ÄR du helt säker på det?Don Quixote skrev:2110099Jag har redan anklagat Strider men han var helt oskyldig,

kurre3 skrev:2109977Svårt att säga... Var är min passagerarhjälm? (lånar tråden)![]()
Freppa skrev:2110132Eftersom det efterlyses saker här så: DonQ: Glöm inte att du är skyldig Gamle Svarten ett bättre begagnat bakdäck efter körningen på Gotland Ring förra året![]()
Du är skyldig mig pengar.Don Quixote skrev:2110263God'dam - det har du rätt i! Det måste vi ju lösa! Hacka på mig lite då och då så ger det med säkerhet utdelning!
Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!Åsa skrev:2112739Du är skyldig mig pengar.
Massor av pengar
Edit: ett litet tips kan ju vara att märka din prylar, samt skriva upp när du lånar/lånar ut prylar![]()
Peno skrev:2112794Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!

OT: kommer du till Anderstorp? Dottern måste ju bli sugen på att börja åka snart välPeno skrev:2112794Precis, det gjorde jag med dotterns grejjer, så att dagisfröknarna visste vart alla kvarglömda grejer från lekplatsen skulle läggas. Notera detta nu Björn, för det funkar!
Köttet är villigt, men anden är svag. jag vill väldigt gärna åka ner och titta på, men jag får svårt att hinna med det på grund av andra förpliktelser. Möjligen, om det är fint väder på lördagen, kan jag tänka mig att ta hojjen ner för en kopp kaffe med dig.Åsa skrev:2113271OT: kommer du till Anderstorp? Dottern måste ju bli sugen på att börja åka snart väl![]()
Härligt, it's a date ;-)Peno skrev:2113395Helt klart, kommer ned med hojjen lördag för en kopp kaffe med dig.
Edit: Dottern ja, hon fyllde moppe förra veckan. Och som du väl redan har gissat kör hon omkring på en rossi replica.

Fulcitering trodde jag var GSXR1100R förbehållet.Åsa skrev:2113768Härligt, it's a date ;-)
Hälsa och gratta henne. Trodde hon skulle ha en rosa hoj![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife