Var är min fjärrkontroll?

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Jag har lyckats supa bort min fjärrkontroll till recievern...

Vart är den?

Brukar ligga fastklämd i fotöljen/soffan, ramlat ner och åkt under soffan, i sängen under täcket...
Själv undrade jag vart mitt paket med lönnebergaskinka jag köpte i går, var nånstanns tidigare i dag. Hittade det nyligen vid sidan av fotöljen, oöppnat! :va

Brukar ligga fastklämd i fotöljen/soffan, ramlat ner och åkt under soffan, i sängen under täcket...
Själv undrade jag vart mitt paket med lönnebergaskinka jag köpte i går, var nånstanns tidigare i dag. Hittade det nyligen vid sidan av fotöljen, oöppnat! :va

Bra tänkbara lösningar, men problemet är att den har vart borta sedan vi flyttade i augusti, och då var soffan urplockad...

Är det här en saida-tråd? var är mitt 8GB minneskort?

Det ligger i en liten väska, eller ett plastfodral i någon sorts förråd, eller på en soptip.

Last edited:
Min fjärrkontroll är nu funnen.
Visade sig att min sambo skickat med fel fjärr när vi gav bort en gammal
dvdspelare. Den låg alltså hos min svärmor.

Case Closed!

Var är mina solbrillor som jag tjöpte för 1000:- förra året?

Man blir förbannad. :mad:

Edith Piaf: Inte för att jag behöver dom nu direkt men jag har stört mig på det hela i mer än 365 dagar nu..

Var faaan är mina Garbage Pail Kids?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Pls mamma, hitta dem på vinden, pls. :gråta

Visste ni förresten att han som ritade dem r född i Sverige? Art Spiegelmann heter han, det är ett judenamn av rang för övrigt. Tänk att få heta så.

garbagepailkids.jpg

Var är mina solbrillor som jag tjöpte för 1000:- förra året?

Man blir förbannad. :mad:

Edith Piaf: Inte för att jag behöver dom nu direkt men jag har stört mig på det hela i mer än 365 dagar nu..

Jag läser din fråga och ser framför mig en avfallsanläggning i södertälje.

Du har nog tappat dem i toaletten på fyllan när du vart i stockholmstrakten. :D

Var faaan är mina Garbage Pail Kids?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Pls mamma, hitta dem på vinden, pls. :gråta

Visste ni förresten att han som ritade dem r född i Sverige? Art Spiegelmann heter han, det är ett judenamn av rang för övrigt. Tänk att få heta så.

Ooooh... De gamla godingarna. Hade en bunt sådana själv, men de försvann nog strax efter att jag fyllde 7.

Skulle vilja se filmen någon gång... http://static3.podnapisi.net/ovitki/ba036a9acfa6daf0f5b816f8f588f5cd.jpg

:D

Last edited:
Jag läser din fråga och ser framför mig en avfallsanläggning i södertälje.

Du har nog tappat dem i toaletten på fyllan när du vart i stockholmstrakten. :D

Ooooh... De gamla godingarna. Hade en bunt sådana själv, men de försvann nog strax efter att jag fyllde 7.

Skulle vilja se filmen någon gång... http://static3.podnapisi.net/ovitki/ba036a9acfa6daf0f5b816f8f588f5cd.jpg

:D

Din önskan är min lag!

http://www.youtube.com/user/GarbagePailKidsMovie

Med en sådan här fläskkonstruktion på en fjärr från -05 är det ingen risk att den kommer bort.

21x5cm
RX-V657_remote(1).jpg

Vart fan tog mitt liv vägen?? :mad:

:pensionärsnart

Back