Var är filmerna???

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Ok nu är de så att när man har varit ute och åkt lite med några sköna lirare samtidigt som vissa av dom filmar,och det är skitkul MEN jag har inte sett röken av dom filmerna.:arsele :mad:Så vart tusan är filmerna gott folk?Eller måste jag gå köpa mig en filmkamera och filma samtidigt som jag vet att de kommer att visas på SH innom en vecka redigerat eller ej??Det gäller ALLA körningar som är gruppkörda då dom är roligast och de händer ett och annat.:banana

Om du så gärna vill se dig själv på film, snacka med de som filmar och fråga om filmen kommer läggas upp öht.

de kanske resonerade som så att det hände absolut inget spännande alls på dessa gruppkörningar som var värt att göra en film av :va

så brukar iaf jag resonera.

de kanske resonerade som så att det hände absolut inget spännande alls på dessa gruppkörningar som var värt att göra en film av :va

Precis så känner jag också. :)

Shido du kan få råmatrialet av mig där du varit med och kört men då inget speciellt hände så orkar jag inte redigera. :)

Last edited:
Precis så känner jag också. :)

Shido du kan få råmatrialet av mig där du varit med och kört men då inget speciellt hände så orkar jag inte redigera. :)

Jag vill ju ha råmaterialet från när vi åkte uppe i Furusund.
Har du det kvar?
Isåfall, hur kan man på enklaste sätt föra över det?

Ok nu menar jag inte att de är så kul o se sig själv och sånt på film,(nåja lite är de vällmen det är kul och se om man har missat nått roligt på vägen och så har man sett att dom som filmar lägger upp sina filmer med ett rejält bra resultat efter redigering och tid och det är sånt som är kul,för de är de som de handlar om när vi är ute och kör.:bow
Fasen hadde jag nån jäkla hjärna o tålamod för sånt så skulle jag göra de...men som vissa vet så har jag inte hjärna för de.:va

Så forsätt filma,sen om man vill ha filmen så kan man bara be om att få den oredigerat råmatreial isf.:yoparty

Bra resonemang isf.:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...