Var är alla?

Jag gör som alltid, lurkar mest och postar sällan.
Håller dock med om att det var bättre drag tidigare..

Får nog bli en bättring bland de som bara sitter vid sidan om och läser det som skrivs men håller sig utanför diskussionerna. Risken är ju att en efter en slutar posta och då har ni inget att läsa här utom gamla trådar. Något att fundera över.

Lägenhetsrenovering, nybliven sambo, jobb som även råkar vara en av mina hobbys, events, sommar med allt det innebär.

Forumet är ganska tråkigt mot vad det en gång var. Precis som det står ovan började jag nyss skriva i Bikeman-tråden om den S1000RR utan fungerande larm men sen bara raderade jag allt.

Jag efterlyser en skön SH-fest där vi alla blir bannlysta dagen efter. Det var grejer :)

SH är inte samma SH som det en gång var :gråta Fast OT-forumet har egentligen nästan alltid varit det tråkigaste :tungan

SH är inte samma SH som det en gång var :gråta Fast OT-forumet har egentligen nästan alltid varit det tråkigaste :tungan

Haha, säger nån som regade sig 2006. Redan då var SH utdömt. Roligt att läsa hur andra senare medlemmar uppfattar forumet.

Myshörnan från 2002 får vi aldrig tillbaka, men allt har sin tid antar jag.
Trådar som "Forklifter" eller andra redigera-foto-trådar med sjuk text ser man ju aldrig längre.
Ibland satt man uppe till halv 5 på morgonen och kunde skratta så man grät.

Haha, säger nån som regade sig 2006. Redan då var SH utdömt. Roligt att läsa hur andra senare medlemmar uppfattar forumet.

Myshörnan från 2002 får vi aldrig tillbaka, men allt har sin tid antar jag.
Trådar som "Forklifter" eller andra redigera-foto-trådar med sjuk text ser man ju aldrig längre.
Ibland satt man uppe till halv 5 på morgonen och kunde skratta så man grät.

Att stirra sig blind på reg.datum kommer alltid göra forumet dött för ni "gamla fossiler" kommer knappast göra forumet mer levande :hihi

Forumet spårade ur och blev tråkigt för länge sedan, själv hängde jag kvar för länge och piskade den döda hästen.

Numera går jag in och kollar racingdelen för tider och snack runt motoGP tävlingarna, och där känner jag inget behov av att delta i diskussionen, i dag klickade jag runt såg jag den här tråden också.

:glömdet

Forumet spårade ur och blev tråkigt för länge sedan, själv hängde jag kvar för länge och piskade den döda hästen.

Numera går jag in och kollar racingdelen för tider och snack runt motoGP tävlingarna, och där känner jag inget behov av att delta i diskussionen, i dag klickade jag runt såg jag den här tråden också.

:glömdet

Jag såg nån Guw på nått amatöradioförum som snacka om att alt under 50Mhz var likström:hihi - dra din story nu

Du ser de ligger i depåerna o lurar och läser och när någon undrar vad som är fel tar de chansen! :hihi

Jag läser många trådar men postar lite. Men det är mest för att jag inte har något att tillföra.

20 blev bannade, och 20 blev uttråkade av att de de tjaffsade med är bannade :hihi

Äh, man måste ju jobba... och fixa med allt annat. Inte så ofta man har tid att spåra ur i långa diskussioner. Och så finns ju en del gamla bekanta på FB att tjöta med :)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!